yoin

Hendrik

hallo,

als ik met mijn autocad 2009 een driehoek teken. en ik ga inzoemen op de linkerhoek van de driehoek dan verdwijnt de lange zijde van de driehoek de hoek verandert tevens ook hoe meer ik inzoem.
ook al ik een lijn over de schuine zijde probeer te trekken loop deze niet gelijk met de lijn.
Filmpje!!
http://www.youtube.com/watch?v=p2Rs-zlwg-k

wat is hier mis?

p.s heb pc al geformateerd en autocad opnieuwe geinstalleerd heeft niet geholpen!

Reimer

Ik kan op mijn werk de site van youtube niet openen. Zijn de lijnen toevallig (grote) bogen i.p.v. rechte lijnen? Wanneer je inzoomt zullen deze op een bepaald moment hertekend worden. Op dat moment verspringen ze even. Misschien is dit jouw probleem. Het verklaard ook waarom het overtrekken niet gelijk loopt.

Reimer.

Hendrik

Citaat van: Reimer op wo 11 02 2009, 16:28:53
Ik kan op mijn werk de site van youtube niet openen. Zijn de lijnen toevallig (grote) bogen i.p.v. rechte lijnen? Wanneer je inzoomt zullen deze op een bepaald moment hertekend worden. Op dat moment verspringen ze even. Misschien is dit jouw probleem. Het verklaard ook waarom het overtrekken niet gelijk loopt.

Reimer.

het zijn gewoon rechte lijnen.

Joop

Controleer eens of dit fenomeen ook in bv Paint optreedt.
Zo ja dan ben ik bang dat het probleem in de videokaart zit.
In de eerste plaats (eigenlijk in elke plaats): probeer de allernieuwste driver te installeren.
Helpt dit niet dan de kaart in een computerwinkel laten testen.

Succes,

Joop

Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

Hendrik

het was idd. de video kaart bedankt voor het antwoord