yoin

king nero

Hoe kan ik tekst verdelen over twee regels in één tekstvak van een block?
Als ik, tijdens het invullen van de attributen, op "enter" duw, springt Autocad over naar het invullen van het volgende attribuut. control+enter of shift+enter werkt niet.

Iemand een idee?

Reimer

Als ik het goed heb kun je vanaf acad 2008 multiline attributen gebruiken. In oudere versies kan het simpelweg niet. Welke versie gebruik je?

Reimer

king nero

2002...  :(

Maar ik ben op zoek naar een recentere versie. Welk is een aanrader? Op werk gebruikt men 2007, geloof ik.
Of toch beter direct voor de laatste versie (2009 ?) gaan?

Reimer

Ik doe met 2009 niet meer dan dat ik ook met 2007 zou kunnen. Wij hebben een subscribtion licentie dus altijd de nieuwste versie. Ik vind het wel handig dat ik altijd bekend ben met de nieuwste versie en de nieuwe mogelijkheden kan uitproberen.
Ik vind het dus zelf moeilijk kiezen (2007 is voor mij voldoende, echter als je nu wilt overstappen kun je misschien beter voor het nieuwste gaan dan ben je helemaal up-to-date.)

Ik heb net even via google gezocht naar de prijzen van 2007 en 2009. Als ik het goed zie maakt dat geen verschil. Wel valt me op dat bij 2009 als eerste wordt aangeprezen: de Ribbon, quick properties en de nieuwe layermanager. Deze drie zaken heb ik als eerste uitgeschakeld omdat dit meer stoorde dan verbeterde.

Groeten,
Reimer.

king nero

Na nieuwjaar zal ik dan eens uitkijken om de 2009-versie op de kop te tikken.
Alvast bedankt voor de reactie...

yoin