FastFiber

Command: EXTRIM onder Acad 2004 / XP

Gestart door Frank nu als gast, ma 17 11 2003, 19:46:16

Vorige topic - Volgende topic

Frank nu als gast

Heey,

Zowel op school als thuis werk ik met Acad 2004 onder windows XP. Het command EXTRIM, naar mijn weet alleen in de command line in te typen en geen commando onder een toolbar. Waarmee je meerdere lijnen tegelijk kunt trimmen, werkt wel op school maar niet bij mij thuis: 'unknown command'. Moet hier een appart menu voor geladen worden?? En zo ja, welke? Of is er een andere oplossing?

[Off topic, voor de moderator]: Ik heb me geregistreerd, maar nu kan ik me niet inloggen. Krijg ik te zien: 'Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.
' Als ik dan vervolgens op 'wachtwoord vergeten' klik krijg ik: 'Sorry maar je wachtwoord kan niet opgehaald worden omdat je account uitgeschakeld is. Neem contact op met de forum beheerder voor meer informatie'. (mijn gebruikersnaam is Frank)

V.g. Frank

julien

Hoi,
Voor je eerste vraag heb ik het antwoord, dit is een commando dat behoort tot de express tools. Dit is een extentie die vanaf versie 2004 standaard wordt mee geleverd.
Die zou dus op uw originele CD moeten staan. (was bij mij toch het geval)

Het inlogprobleem heeft volgens mij te maken met het feit dat je nog op de bevestigingslink moest klikken op de mail die naar u is verstuurd.
Daardoor stond uw account nog op non-actief. Je hoeft nu niets meer te doen, ik heb je account op actief gezet, normaal zou ju nu moeten kunnen inloggen zonder problemen.

Frank

Bedankt voor je snelle reactie, zit nu op school dus kan nog niet kijken thuis. Ik jouw je op de hoogte.

julien

OK, maar het inloggen is blijkbaar al gelukt.

Frank

Julien, het registreren werkt volgens mij niet geheel goed. Ik heb nooit zo'n bevestigings mailtje gehad. Nu heeft een klasgenoot van me zich ook geregistreerd, maar ook nog niet een mailtje gehad.

julien

Hmmm...
Ik zag dat Barry's account inderdaad niet actief stond. Ik heb dit even voor u gedaan. Ondertussen zal ik uitzoeken wat er fout is gegaan om dit probleem in de toekomst te vermijden.
Normaal zou alles vanaf nu goed moeten gaan, ik heb de activering onnodig gemaakt.

Frank

Heb zojuist het mailtje gehad om te activeren (nu niet meer nodig dus). Met een datum en tijd van 17 nov. 18:20. Mailtje is dus aardig lang onderweg geweest.

Frank

Express tools geinstalleerd. Werkt nu wel. Nooit geweten dat je die appart moest installeren. Bedankt. :D

FastFiber