yoin

KADANS

Hallo,

We hebben autocad 2009 geinstalleerd, en zoals gewoonlijk treden er enkele problemen op. (Waarschijnlijk met eenvoudige commando's te verhelpen)

- kan helpfunctie niet vinden : acad.chm (momenteel opgelost, ik heb acad172.chm verandert in acad.chm, maar nog niet ideaal. Het is in het Engels + niet volledig)
Blijkbaar was met het importeren van een schermprofiel (arg-file), de help-zoeklocatie (in option/files/help and miscellaneous file names) ook aangepast. Ze verwees naar acad170.chm in plaats van acad172.chm
- de pulldownmenu's zijn verdwenen, hoe krijg ik deze standaard op het scherm??? ergens een functie op of af vinken?
In de cui-file (customize) stond de menubar aangevinkt, doch verscheen hij niet op het scherm :?: :?:. Dus menubar intikken op de commandoregel en op 1 zetten. Nu zou het in orde moeten zijn. Als je na, terug opstarten, merkt dat het nog niet inorde is, kan het zijn dat je een probleem met schrijfrechten hebt => AUTODESK BELLEN
- door de afmeting van het scherm, zijn we verplicht de schermresolutie hoog in te stellen (1920 x 1200 pix). Met als gevolg, dat de iconen van acad klein worden. Als we de grote iconen selecteren (in options), dan zijn ze weer veel te groot. Is er een mogelijkheid om deze in te stellen?
Neen, enkel mogelijk via schermresolutie.

MVG

KADANS

Matthias

Citaat van: KADANS op wo 27 08 2008, 10:05:47
Hallo,

We hebben autocad 2009 geinstalleerd, en zoals gewoonlijk treden er enkele problemen op. (Waarschijnlijk met eenvoudige commando's te verhelpen)

- kan helpfunctie niet vinden : acad.chm (momenteel opgelost, ik heb acad172.chm verandert in acad.chm, maar nog niet ideaal. Het is in het Engels + niet volledig)
- de pulldownmenu's zijn verdwenen, hoe krijg ik deze standaard op het scherm??? ergens een functie op of af vinken?
- door de afmeting van het scherm, zijn we verplicht de schermresolutie hoog in te stellen (1920 x 1200 pix). Met als gevolg, dat de iconen van acad klein worden. Als we de grote iconen selecteren (in options), dan zijn ze weer veel te groot. Is er een mogelijkheid om deze in te stellen?

MVG

Beste,

Probeer eens schermresolutie 1680 x 1050. Ik had hier ook het zelfde voor ivm die resolutie.

Mvg

Matthias

KADANS
Landschaps- en tuinarchitect

KADANS

Matthias,

Een andere schermresolutie is geen optie, anders veranderen mijn cirkels in ovalen.

Toch bedankt

KADANS

FastFiber