FastFiber

Tekening niet te openen in autocad 2002

Gestart door Tomdc, za 15 11 2003, 12:35:26

Vorige topic - Volgende topic

Tomdc

Hallo,

Ik heb volgend probleem :
Van een Duitse leverancier heb ik 4 tekeningen gekregen.  Deze zijn te openen in Volo View, maar ik krijg ze niet open in Autocad 2002.  Is het mogelijk dat deze in een andere versie gemaakt zijn en dat ik ze daarom niet kan openen?  Er komt nochthans geen error in autocad, ik krijg gewoon een zwart scherm te zien.

mvg

Tom

Markske

Hoi-hoi,

die vier tekeningen die je gekregen hebt, hebben die een "dwg" extensie???

Greetz,
Markske

julien

Misschien zijn de tekeningen opgeslagen in versie 2004.
Je kan best eens melden aan die persoon dat jij versie 2002 gebruikt.

Anonymous

Ja, ze hebben een dwg-extentie.  
Ik zou ze graag geopend hebben dit weekend om ze een beetje te bewerken.  Dit zal dus blijkbaar niet gaan.  Ik zal de leverancier verwittigen dat wij met autocad 2002 werken.  Indien hij versie 2004 gebruikt, kan hij deze dan opslaan in 2002-formaat?
Indien dit mogelijk is, zijn er dan geen vrijwilligers die voor mij deze tekeningen kunnen opslaan in 2002?  :D

Markske

misschien een domme vraag, maar kan je die tekeningen, die opgeslagen zijn in een "nieuwere" AutoCAD versie, niet invoegen als x-ref of block???

Tomdc

julien

Sorry voor het late antwoord, maar je mag de tekeningen naar mij doorzenden op het e-mail adres dat ik je via pm ga doorsturen. Ik zet het dan wel even om naar versie 2002.
Oei, ik zie dat je geen lid bent. Probeer het dan maar gewoon te versturen naar:
cadsite@belgacom.net

FastFiber