FastFiber

Autocad 2009, downgrade naar autocad 2008 (opgelost)

Gestart door Dafke, ma 30 06 2008, 18:29:01

Vorige topic - Volgende topic

Dafke

Hallo,

Ik heb mij autocad 2009 (volledige versie, niet de LT versie) aangekocht. Ik kies er echter voor om met de 2008 versie te werken. Via het subscription center heb ik de downgrade aangevraagd maar blijkbaar kun je de versie daar niet downloaden en sturen ze een dvd op.
Is er echter een mogelijkheid om de 2008 versie binnen te halen en te activeren met mijn cd key zodat ik niet moet wachten op de postode? En indien dit het geval is, waar kan ik die 2008 versie dan binnenhalen?

Alvast bedankt

HofCAD

Citaat van: Dafke op ma 30 06 2008, 18:29:01
Hallo,

Ik heb mij autocad 2009 (volledige versie, niet de LT versie) aangekocht. Ik kies er echter voor om met de 2008 versie te werken. Via het subscription center heb ik de downgrade aangevraagd maar blijkbaar kun je de versie daar niet downloaden en sturen ze een dvd op.
Is er echter een mogelijkheid om de 2008 versie binnen te halen en te activeren met mijn cd key zodat ik niet moet wachten op de postode? En indien dit het geval is, waar kan ik die 2008 versie dan binnenhalen?

Alvast bedankt

Beste Dafke,

Een echte oplossing voor uw probleem kan ik niet bieden.
Maar persoonlijk vind ik de verschillen tussen AutoCAD 2008 en 2009
zwaar tegenvallen, omdat AutoCAD 2009 weinig functioneel meer biedt
dan 2008.
Als het uiterlijk van AutoCAD 2009 U niet zint, dan kan U met Workspaces
het uiterlijk veranderen naar dat van AutoCAD 2008.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI
ACADcadabra

bart

Met jouw subscribtion nummer kun je met elke bron een legale installatie doen.
Maar of dit zonder meer geld voor een oudere versie weet ik niet
legaal autocad downloaden kan alleen voor Amerikaanse gebruikers voor zover ik weet.
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Dafke

Ondertussen tot een oplossing kunnen komen. Via bevriende autocad 2008 geinstalleerd en via het subscription center de nodige activaties aangevraagd. Binnen het uur waren ze binnen :).

Europese gebruikers kunnen idd niet downloaden, enkel een dvd aanvragen.

Alvast bedankt om te helpen, deze topic mag gesloten worden.

yoin