FastFiber

export layout to modelspace

Gestart door jo-king, di 18 03 2008, 16:18:11

Vorige topic - Volgende topic

jo-king

hellow.

zonet trachtte ik de gratis tool "Export Layout to Model Space Technology Preview Tool" van autodesk te installeren
(gevonden op http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=9823020&linkID=9240618 )

ik download & unzip & run de installer,
maar de deze vindt mijn autocad architectural 2008 niet !! ?
& het enigste dat ik dan kan klikken is "exit"

als ik de (oude beta) versie voor autocad 2007 probeer, lukt het wel, maar bij het uitvoeren van het commando, krijg ik de melding dat de tool expired is, en de "nieuwe versie" moet installeren. (wat dus niet lukt!!!)

iemand hetzelfde probleem gehad & kunnen oplossen?

thx.

Jo-KING
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

jo-king

allrighty... dit commando zit standaard in 2009

nog een weekje wachten op de officiele release dus :)
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

Merwede

Ok dat scheelt weer dat het nu in autocad 2009 zit. In 2008 werkte het maar in 50-75% van de tekeningen waarvan ik de layout naar de modelspace wilde hebben.
vanavond eens kijken in de 2009 versie. De illegale versie zweeft sinds maandag op het internet, heb deze ook gedownload en geinstalleerd maar nog niet gebruikt.

TTB

Citaat van: Merwede op do 20 03 2008, 15:33:01
Ok dat scheelt weer dat het nu in autocad 2009 zit. In 2008 werkte het maar in 50-75% van de tekeningen waarvan ik de layout naar de modelspace wilde hebben.
vanavond eens kijken in de 2009 versie. De illegale versie zweeft sinds maandag op het internet, heb deze ook gedownload en geinstalleerd maar nog niet gebruikt.

Vorige versies ook allemaal illegaal?

julien

Ik heb geen ruzie met autodesk en zou dat ook graag zo houden, gelieve het hier legaal te houden aub.

TTB

Citaat van: julien op do 20 03 2008, 16:20:25
Ik heb geen ruzie met autodesk en zou dat ook graag zo houden, gelieve het hier legaal te houden aub.

Ben het hier volkomen mee eens. Vraag was dan ook cinisch bedoeld !!

Groeten.
Peter