FastFiber

Op zoek naar wat extra tekenwerk

Gestart door funky75, ma 25 02 2008, 14:13:09

Vorige topic - Volgende topic

funky75

Hallo,

ik ben een assistent-architecte met 10jaar ervaring. Ik heb ook een diploma interieur-vormgeefster. Momenteel gebruik ik dit diploma echter niet.

Ik werk voor het moment overdag in een architectenbureau, maar ben nog op zoek om wat bij te tekenen in het weekend of s'avonds.

Ik heb voornamelijk ervaring in het opmaken van opmetingen, voorontwerpen en bouwaanvragen. Meetstaten en bestekken behoren ook tot mijn werk.
Daarnaast maak ik ook visualisaties van voorontwepen of interieurs voor mijn man die binnenhuisarchitect is. Het ontwerpen van inrichtingen is dus ook geen probleem.

Hebt u kleinere werken waar u zelf niet aan toe geraakt of waar u u tijd niet aan wil/kan verspillen kan u mij steeds een persoonlijk berichtje sturen en dan neem ik contact op met u.

Ik werk met autocad en sketchup. Vroeger heb ik nog met minicad getekend, waardoor ik waarschijnlijk ook wel op vectorworks kan tekenen. En tegenwoordig is de compatibiliteit toch wat verbeterd, zodat dit in principe geen echt probleem kan vormen.

Ik kan met  of zonder factuur werken, volgens hetgeen u het beste uitkomt.

Ik kijk uit naar u reacties.
Martine

FastFiber