yoin

Aberg

Beste Mensen,

Ik heb een probleem,

Ik heb een bestand met heel veel blocks dit zijn er zo veel dat exploderen geen optie is.

Nu wil ik eigenlijk de zichtbare lijnen met een druk op de knop overtekenen zodat ik alle zichtbare lijnen in een layer en kleur heb.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen of te maken?

Vriendelijke groet,

Albert

Joop

Citaat van: Aberg op vr 14 12 2007, 09:25:54
Ik heb een bestand met heel veel blocks dit zijn er zo veel dat exploderen geen optie is.
Waarom is dit geen optie?
Explode >>> all
Selecteer alles en verplaats naar gewenste layer. Deze layer heeft de gewenste kleur.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

Aberg

Citaat van: Joop op vr 14 12 2007, 09:55:17
Waarom is dit geen optie?
Explode >>> all
Selecteer alles en verplaats naar gewenste layer. Deze layer heeft de gewenste kleur.

Het aantal blocks is zo veel dat mijn pc vast loopt!?

Reinier

Beste Mensen,

Ik heb een probleem,

Nu wil ik eigenlijk de zichtbare lijnen met een druk op de knop overtekenen zodat ik alle zichtbare lijnen in een layer en kleur heb.

Vriendelijke groet,

Albert

je hebt 2 opties, pc updaten of...... je gaat de blocks verdelen en dan 1 voor 1 exploden...
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

Aberg

Beste Mensen,

Ik heb een probleem,

Vriendelijke groet,

Albert

Ik heb het probleem opgelost !

Door de dwg met blocks te 'plotten naar dwf'

Deze dwf heb ik weer terug geconverteerd naar dwg.

Albert

Remo

Reimer