yoin

verdam

Beste mensen,

Ik heb steeds een probleem met iemand waar ik een tekening aan geef met de pijltjes(leader) gewoon als 1 geheel maar als ik hem weer terug krijg zijn dat gewoon losse lijnen geworden, dus een lijn met 3 lijnen voor de pijl en een losse arcering! Dit gebeurd zonder dat de tekening wordt ge explodeerd! Ik kan niet vinden waar dit vandaan komt, ik denk dat het gewoon een vinkje in de instellingen zijn maar weet het niet zeker en kan het ook niet vinden! Het is overigens AutoCad 2002!

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en waar ik het moet zoeken???

Bij voorbaat dank!

Groetjes verdam

Joop

Met welke versie van AutoCAD wordt de tekening bij de klant bewerkt :vraagteken:
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

HofCAD

Citaat van: verdam op za 10 11 2007, 14:39:34
Beste mensen,

Ik heb steeds een probleem met iemand waar ik een tekening aan geef met de pijltjes(leader) gewoon als 1 geheel maar als ik hem weer terug krijg zijn dat gewoon losse lijnen geworden, dus een lijn met 3 lijnen voor de pijl en een losse arcering! Dit gebeurd zonder dat de tekening wordt ge explodeerd! Ik kan niet vinden waar dit vandaan komt, ik denk dat het gewoon een vinkje in de instellingen zijn maar weet het niet zeker en kan het ook niet vinden! Het is overigens AutoCad 2002!

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en waar ik het moet zoeken???

Bij voorbaat dank!

Groetjes verdam

Beste Verdam,

De tekening wordt toch ook niet als een AutoCAD R12 dxf opgeslagen?

Met vriendelijke groet,
HofCAD CSI
ACADcadabra

WebRacer

?

verdam

Ik gebruik gewoon ACad 2002 en de andere party is ook gewoon ACad 2002 vandaar dat ik dacht dat het in een instelling zit alleen kan ik er niet achter komen! Ik stan hem gewoon onder ACad 2000 op zodat iedereen hem kan openen! Echt irritant!

Ik hoop dat iemand het wel weet!

Gr Verdam

Joop

Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

FastFiber