FastFiber

CAD viewer

Gestart door Boochy, ma 16 01 2006, 11:11:48

Vorige topic - Volgende topic

julien

Ik heb de viewer bij 2 personenen op hun PC gezet bij ons op het werk en geen enkel probleem.

bart

Citaat van: Boochy op do 19 01 2006, 14:03:53
Citaat van: bart op do 19 01 2006, 13:56:15
het bestand opnieuw ophalen
(zou de link van autodesk gebruiken)
Ik heb ook de link van Autodesk gebruikt. :)
En na 2de maal te hebben gedownload, hetzelfde probleem.
Weet je als ik tijd heb zal ik het nog een 3de keer proberen, wie weet 3de keer goeie keer.  :lol:

edit: 3e poging: de download gedeleted en opnieuw gedownload, 3e keer zelfde foutmelding  :(

probeer het eens als volgd

start winzip en open het bestand hiermee (onderaan even de extentie exe activeren)
als het goed is krijg je nu gewoon de inhoud te zien op de zelfde wijzen als dat je een zip bestand opend en kan je het ook zo uitpakken.

probeer het nu uit te pakken zals je met een normale zip doet
en start setup.exe vervolgens handmatig op
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Boochy

Hier ligt m'n probleem, de PC waar ik momenteel mee werkt is Windows 98 geïnstaleerd. En  is niet voldoende om Autodesk DWG Viewer 2 op te draaien.

Citeer uit readme.html:

Supported Operating Systems

Autodesk DWG Viewer 2 is only supported under Windows XP Professional, Windows XP Home, and Windows 2000 Professional with SP4.

Minimum Hardware Requirements

The minimum hardware requirements for Autodesk DWG Viewer 2 are listed below.

800MHz (minimum) processor
512 MB RAM (recommended)
~ 146 MB of temporary disk space during installation and the installed files use ~ 300 MB hard drive space.
1024x768 VGA display resolution with True Color (minimum)
Mouse, trackball, or compatible pointing device
Microsoft Internet Explorer 6.0 SP1 or higher
Carpe Diem ;)

AHA-D

Citaat van: Remo op vr 20 01 2006, 23:25:19
... een ander raar verschijnsel:
Als ik de dgw trueviewer op een pc zonder internet installeer, slaat hij vast als ik een file wil openen????
zodra ik er een netwerk kabel in steek doet hij het wel.....
zijn er meer ervaringen met bugjes? ...
Dat lijkt me geen bug maar ingebouwd gedrag van een softwaremaker die wil traceren waar zijn software gebruikt wordt. Doe dit eens op een PC met een firewall zoals ZoneAlarm. Wedden dat je een boodschap krijgt van "...Viewer is trying to access the internet".

ZoneAlarm installeren is trouwens geen luxe, je zou er versteld van staan hoeveel onschuldige programma's een "seintje geven" over het Internet. De meeste werken trouwens ook als je de firewall instelt om ze geen toegang naar buiten te geven.

Alex