yoin

de modelbouwer

:D  hallo cadgebruikers  , ik heb Progecad lt 2006 op mijn comp. geinstaleerd voor tekeningen van het internet te
kunnen downloaden  nu heb ik die tekeningen wel op progecad staan maar ik kom niet verder wie kan mij
helpen? 
Het gaat om de site  http://plans.rcmodell.hu/ 
mijn vragen zijn:
zijn deze tekeningen op ware grote af te drukken?
of kan je op een gewone printer a4 de tekeningen afdrukken en deze aan mekaar te plakken tot a1 formaat
het gaat mij om de tekenigen op ware grote 1:1   

j-o-s

als ik naar deze pagina ga krijg ik alleen maar een beest te zien Is dit de boedoeling?????

Ik zie dat je in maarsen woont dit is toch limburg??
als je wil kan ik die wel voor je uitprinten op A0
Ik woon zelf in linne (limburg)

stuur me gewoon ff de tekening de rest komen we wel uit.

gr j-o-s

de modelbouwer

sorry jos ik had de verkeerde site opgegeven nu staat de goede site er op
En ik woon in maarssen bij utrecht
bedankt alvast 

j-o-s

welk vliegtuig wil jij dan hebben Het zijn er heel veel Maar wel mooi

je kan zelf ook een raster maken(afmetingen bv van een a4 )dan uitprinten met window en dan aan elkaar plakken Heb dat vroeger ook een keer gedaan maar het is niet zo mooi en het kan zijn dat de lijnen niet overeenkomen Omdat de printer niet tot op de zijkant van het papier print.

Ik heb er eens eentje geopend en gekeken Deze tekeningen zijn getekend zonder osnap te gebuiken zodat de lijnen elkaar kruisen of elkaar niet raken ze kunnen allemaal op a4 worden afgedrukt Ze zijn verschaald naar a4

gr j-o-s

de modelbouwer

hallo jos  ik heb nog een keer gekeken maar ik kom er niet uit hoe je die tekeningen kan rasteren zou je me dat kunnen uitlegen
hoe ik dat moet doen?
vrgr. marcel

j-o-s

stuur me maar een tekening op mijn prive mail adres dan leg ik het wel uit

FastFiber