FastFiber

trueview probleempjes +pdf Find

Gestart door hast66, di 30 06 2020, 19:57:43

Vorige topic - Volgende topic

hast66

Hoi
-Ik kan een dwg openen met trueview maar als ik in verkenner dubbelkik op een dwg, dan start trueview wel, maar hij opent de tekening niet. Ik moet dan zelf de dwg nog openen  (ik heb geen AC op mijn PC :cry:)
-Is er al een Find functie in de laatste trueview?  Als ik een geconverteerde pdf open ,dan vind ik met CTRL-F niet alle tekststrings die ik zou moeten vinden. Oorzaak? Oplossing?

Alvast bedankt

bart

oorzaak de tekst die jij zoekt is als afbeelding in de pdf terecht gekomen.

oplossing zorg dat alle tekst in een formaat staat dat buiten autocad ook bekend is en tekst als afbeelding in de pdf zetten uit staat in de printer/pdf instellingen

(teksten aanpassen kan helaas met een viewer niet)

find zit ook in treuview volgens mij
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

hulpje

Citaat van: hast66 op di 30 06 2020, 19:57:43
Hoi
-Ik kan een dwg openen met trueview maar als ik in verkenner dubbelkik op een dwg, dan start trueview wel, maar hij opent de tekening niet. Ik moet dan zelf de dwg nog openen  (ik heb geen AC op mijn PC :cry:)

Ik open altijd eerst trueview en dan vanuit het programma open ik het desbetreffende bestand.
Als je TV vaak nodig hebt, dan open je de software aan het begin van de dag en laat hem lekker openstaan.
Waarschijnlijk als je dan vanuit de verkenner dubbelklikt op een bestand, wordt ie wel meteen zichtbaar in TV.
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)