Op zoek naar maintenance pack solid edge ST3 64 bit

Gestart door Frits1969, di 21 04 2020, 20:57:55

Vorige topic - Volgende topic

Frits1969

Ik werk op dit moment nog met solid edge ST3 in een 32bits versie, we hebben een originele licentie (de cd rom en licentie in bezit). Maar we zijn niet meer in onderhoud en ik wilde toch graag nog upgraden naar de 64bit versie van ST3. Helaas waren de maintenance packs destijds gesplitst in de 32bits versie en de 64bits versie. De software leverancier kon en/of wilde me er niet mee helpen.
Uiteraard heb ik voor de 32bit versie de MP's 1 tot 12 destijds ontvangen, maar heb ik de 64bits versie maintenance packs niet. Is er hier iemand die nog iets in bezit heeft en mij via wetransfer bijvoorbeeld een maintenance pack (voorkeur een versie van 8 tot 12) wil toesturen?

Ik heb nu alleen de 0-versie van CD-rom, dus als je alleen een lagere 64bits versie dan 8 hebt en die toch wil delen zou je me al geweldig helpen.

Je kunt het gratis per wetransfer sturen naar fritsvandiepen"-atteken-"caiway.net

Bedankt

julien

Ik ben het even gaan nakijken op de siemens download server, maar daar steen enkel de MP's van versie 2019 en 2020. Zelf verwijder ik altijd de voorgaande MP's. Ik kan je dus jammer genoeg niet helpen.

Nog eens aandringen bij een reseller?

Frits1969

Heb ik gedaan. Ze verkopen uiteraard liever nieuw en ik had ook begrepen dat tot voor kort geleden die oudere er nog stonden.

Misschien dat iemand nog iets op een ondertussen oude computer of harde schijf heeft. In ieder geval alvast bedankt voor het kijken !