Automatische upgrade naar Windows 10 in Januari

Gestart door Adrianus, za 19 12 2015, 10:45:41

Vorige topic - Volgende topic

Adrianus

Hoi,
Afgelopen zomer bracht Microsoft Windows een nieuwe update uit van het besturingssysteem, Windows 10. Gebruikers van Windows 7 en 8.1 zullen in januari 2016 automatisch een update krijgen naar Windows 10.
Helaas is er ook een groot nadeel aan de nieuwe update van Windows. Persoonsgegevens onthoudt Windows 10. Het onthouden van persoonsgegevens brengt een groot voordeel met zich mee richting de commerciële bedrijven. Die bedrijven kunnen mooi inspelen op uw individuele behoeftes, maar van uw privacy blijft weinig over. U kunt uw eigen privacy nog enigszins handhaven door tijdens of na de update van Windows 10 de privacy instellingen aan te passen.
Wilt u nog geen update naar Windows 10? Dan kan de update worden uitgeschakeld voordat de update in januari automatisch start.  De melding om de update naar Windows 10 uit te voeren ziet u dan niet meer. Om de automatische update uit te schakelen is een link bijgevoegd.
Download en Installeer dit programma en de rest wijst zich vanzelf.

http://www.majorgeeks.com/files/details/gwx_control_panel.html

Met vriendelijke groet,
Adrianus

Adrianus

PS: Ik heb de link om het bestand eventueel te downloaden en te installeren aangepast. De vorige link was niet helemaal juist.   :shock:

bart

Beste Adrianus,

heb je ook een bron waaruit blijkt dat Microsoft win 10 automatisch gaat installeren zonder toestemming van de gebruiker.

Wat de privacy betreft.
Er zit nauwelijks verschil tussen win 10 en win 7.
in beide versies bepaal je zelf wat je wilt delen.

Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Adrianus

Beste Bart,
Zoals in bovenstaand bericht staat aangegeven zijn de privacy instellingen inderdaad nog enigzins aan te passen. Dus dat klopt dan wel. Wat die officiéle bron betreft. Ik heb mijn laptop geleased bij Easy4Service met alle ondehoudsmogelijkheden die daarbij passen. En die kwam met bovenstaand bericht. Voor mij is dat officieel genoeg. Als je wilt kan ik de originele mail doorsturen al wijkt die weinig af van bovenstaand bericht.
Ook kun je wat mij betreft wel bellen naar het Computer Care Center: 088-712 903 0

Met vriendelijke groet,
Adrianus.

gery

AutoCAD 2020 - Windows 10