FastFiber

verkorte commando toets

Gestart door peter smith, do 02 04 2015, 21:20:55

Vorige topic - Volgende topic

peter smith

Beste allen,

sinds kort heb ik een raar probleem. Als ik op letter "m" en dan direct op spatie toets, krijg ik een foutmelding dat autocad deze commando niet herkent. Maar als ik "m" en 1seconde wacht en dan op spatie druk, herkent autocad wel de commando "move".  Het schijnt dat mijn collega ook dit probleem heeft.

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Groeten,
peter smith

Reimer

Ik vermoed dat dit met de auto-aanvulling te maken heeft.
Volgens mij is dit in Acad 2014 uitgebreid. Ik heb deze weer uitgezet omdat snel intypen van OO (bij mij Layoff) gecorrigeerd worden naar O (offset).
Je kunt auto-aanvullen uitzetten om te kijken of het daaraan ligt.

Reimer

peter smith

Is "autovulling" zelfde als autoComplete? "AutoComplete" heb ik uitgezet, maar het heeft niets geholpen. Wat is de commando van autovulling?
We (ik en mijn collega) hebben verder gekeken naar input search options, maar die is ook niet.

Reimer

Welke versie van autocad gebruiken jullie?
Ik kan pas dinsdag op kantoor kijken hoe de opties precies heten (ook iets met mid-string-search geloof ik). Ik weet alleen dat ik bij mijn pc de instellen bij de commandline heb aangepast. Hier heb ik alle opties die er waren uitgezet. Pas daarna reageerde acad goed op snelle invoer van commando's.

Reimer

peter smith

ik werk met autocad architecture 2015. Deze foutmelding (zie bijlage) heb ik, als ik eerst "M" en daarna heel snel op spatie druk.

Welke opties heb je uitgezet? Deze handeling moet ik graag een keer proberen. Misschien helpt deze ook bij mij.

Reimer

Sorry, ik had er niet meer aan gedacht dit te bekijken.
Op bijgaande screenshot zie je dat alle vinkjes aan staan bij de Input Settings (openen via het steeksleuteltje). Alleen wanneer ik ze allemaal uit had staan kon ik snel commando's invoeren.
Zet ze allemaal eens uit om te kijken of jouw probleem hierdoor is op te lossen.

Reimer

peter smith

Yes. Het is opgelost. Ik heb de delaytime op zo hoog mogelijke waarde ingesteld. ipv de waarde 300 heb ik nu op 10000 ingevuld.

En uiteraard, ook bedankt voor je hulp.