Laden 'oude' settings( autocad 2013LT) naar nieuwe autocad 2015.

Gestart door Veldreinier, ma 15 09 2014, 11:59:11

Vorige topic - Volgende topic

Veldreinier

Heren,

afgelopen week nieuwe autocad 2015 lt geinstalleerd, na opstarten vroeg hij netjes om de oude bestanden te importen van mijn reeds geinstalleerde autocad 2013. Vervolgens nam hij mooi mijn oude settings over, zoals ctb bestanden, speciale afkortingen etc etc etc.

Echter om 1 of andere reden, zijn de oude settings verdwenen in mijn autocad 2015. Hoe kan ik deze nu handmatig configueren? is er een opdracht om autocad 2015 te laten zoeken op je pc?

Of moet ik autocad 2015 opnieuw installeren?

Graag hoor ik van jullie,

Mvgr. Reinier Veld

Jon Tampon

Heb je onlangs een tekening van 'derden' geopend? dan durft autoCAD bij mij wel eens z'n workspace te switchen.
Mss je workspace terug switchen aan het tandwieltje rechts onder? (Workspace "..." - Migrated from AutoCAD 2013)
Windows 8.1 (64 bit)
AutoCAD Mechanical 2016 - English SP1

Veldreinier

Jon Tampon

En kan je via CUI je oude workspace van 2013 nog terugvinden en deze dan inladen in 2015?
Windows 8.1 (64 bit)
AutoCAD Mechanical 2016 - English SP1

julien

Eigenaardig dat je ook de classic niet meer staan hebt. Is er iets mis gelopen met je autocad in 't algemeen?

Je zou nu nog eens de oude instellingen kunnen importeren, dat kan ook achteraf:

Veldreinier

Citaat van: Jon Tampon op ma 15 09 2014, 13:10:12
En kan je via CUI je oude workspace van 2013 nog terugvinden en deze dan inladen in 2015?

Wat is CUI? Ik ben een gebruiker van autocad, totaal geen pionier...

julien

CUI staat voor Custom User Interface.
Als je CUI intypt krijg je het (overdonderend  onhandige) venster te zien waar je je totale werkomgeving kan aanpassen.