FastFiber

array actie toepassen op een blok met dynamische functies

Gestart door Hepa, do 14 11 2013, 20:13:56

Vorige topic - Volgende topic

Hepa

Beste, hoe kan ik een array actie op een dynamische blok toepassen zonder dat het dynamische functionaliteit verloren gaat? Is dit mogelijk?

Hepa

Citaat van: Hepa op do 14 11 2013, 20:13:56
Beste, hoe kan ik een array actie op een dynamische blok toepassen zonder dat het dynamische functionaliteit verloren gaat? Is dit mogelijk?

Is er niemand die meer hierover weet?

MVG.

Hepa

julien

De blocks verliezen hun dynamische functies niet, ze zitten alleen ingepakt in de samenstelling.
Je kan die perfect exploderen. Je kan ook kiezen om een classicarray uit te voeren.

Hepa

Citaat van: julien op di 19 11 2013, 08:23:03
De blocks verliezen hun dynamische functies niet, ze zitten alleen ingepakt in de samenstelling.
Je kan die perfect exploderen. Je kan ook kiezen om een classicarray uit te voeren.
Julien zie tekening kun je zien wat ik bedoel. de bedoeling is dat als ik de stretch actie uitvoerd dat de ander actie zoals "move en vertical stretch" meegaan naar het volgende blok(of pal)

delangstevandestraat

Bij dynamische blocks is het belangrijk dat je vooraf goed weet waar je wilt eindigen, Want dat kan de opbouw die je doet vergemakkelijken.

Als je een actie toekent is de plaatsing van het venster en de selectie van de onderdelen van belang om te bepalen wat er mee 'strechted' en wat niet

Ik heb uw tekening bekeken maar ik weet niet goed waar je naar toe wilt : wat wil je dat de tekening kan ?

Ook altijd handig om uw dynamische eigenschappen waar mogelijk te beperken bv strechtsen op incrementele afstanden.
Ik hou van werken,
ik kan er uuuren naar kijken...
daarom zorg ik ook dat er altijd genoeg overblijft voor morgen :-)

Hepa

Citaat van: delangstevandestraat op di 03 12 2013, 16:00:23
Bij dynamische blocks is het belangrijk dat je vooraf goed weet waar je wilt eindigen, Want dat kan de opbouw die je doet vergemakkelijken.

Als je een actie toekent is de plaatsing van het venster en de selectie van de onderdelen van belang om te bepalen wat er mee 'strechted' en wat niet

Ik heb uw tekening bekeken maar ik weet niet goed waar je naar toe wilt : wat wil je dat de tekening kan ?

Ook altijd handig om uw dynamische eigenschappen waar mogelijk te beperken bv strechtsen op incrementele afstanden.

De bedoeling is dat als gestrechted wordt dat de afstanden tussen de palen hetzelfde blijven en dat elke nieuwe pal die erbij komt moet dezelfde dynamische eingenschappen bevatten als de oorspronkelijke pal.

FastFiber