FastFiber

"DELOBJ" hoe werkt dat nu precies? Ik raak er maar niet uit...

Gestart door dreten, di 05 03 2013, 09:24:07

Vorige topic - Volgende topic

dreten

Welke waarde ik de variabele ook geef, telkens als ik een blok(A) van een andere(B) "subtract", dan verdwijnt "A". Ik wil de beide echter behouden.
Ik weet dat "interfere" bestaat, maar daarzonder moet het toch ook met "DELOBJ" kunnen lukken, niet?
Of zie ik iets over het hoofd ;-)


dreten

Had ik al bezocht...
En laat dat nou net de reden zijn waarom ik het vervolgens hier probeerde...

Bij deze hebben fora hun reden van bestaan een beetje verloren, niet?!

Deefje85


dreten

heb al 0-->3 geprobeerd.
maar mijn vraag is vooral:
wanneer moet ik die variabele instellen, wordt die ten allen tijde bewaard, wat doen de waarden van 0 tot 3?

Deefje85

Ah heb dat gisteren gezien in de avondles en ben het vergeten  :oops:

roy_043


Deefje85


Reimer

DELOBJ: Controls whether geometry used to create other objects is retained or deleted.

Volgens mij werkt dit bij de volgende commando's: EXTRUDE, SWEEP, REVOLVE, en LOFT.
Het werkt volgens mij gewoon niet voor Subtract (of union / intersect).

Reimer

dreten


Ik had ook al zo'n donkerblauw vermoeden.
Toch bedankt.


FastFiber