FastFiber

Werken met auto in de toekomst.

Gestart door Deefje85, wo 27 06 2012, 12:34:49

Vorige topic - Volgende topic

Deefje85

Beste Cad leden,

Een tijd geleden ben ik begonnen met avondles te volgen voor autocad  en ben ik ook lid geworden van dit forum.

Mijn eerste semester van autocad zit er volledig op. In september start ik met het  2de deel en volgend jaar met het 3de deel.
Zelf ben ik ook nog bezig met autcad boek 2012 te lezen (Dikke bijbel zeg).

Nu zou ik graag autocad later ook willen gebruiken als bij job of werk dat is nog te bekijken.

Alleen weet ik niet hoe ik er daar aan moet beginnen , hoe start je er mee??  waar kan je iets gaan doen   met autocad??

Zijn er misschiens mensen die beetje kunnen helpen of wat tips kunnen geven of een bepaalde richting?

Met vriendelijke groeten
Dave

JMD

Dag Dave,

AutoCAD is een hulpmiddel om 'iets' te tekenen...
Daarnaast heb je om tekenaar te worden ook kennis nodig van een bepaald vakgebied: bijvoorbeeld, bouwkunde, werktuigbouw, civiele techniek, enz.

Naar mijn mening kun je niet zomaar tekenaar worden na het volgen van een AutoCAD-cursus...
Je hebt hier misschien niet zoveel aan, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Grt JMD

julien

In grote lijnen heb je natuurlijk gelijk, maar er zijn toch genoeg jobs waar je gewoon moet kunnen tekenen.
Waar? Tsja, dat is altijd zoeken natuurlijk...

Deefje85

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Daarom dat ik de vraag stelde eigenlijk. Omdat ik zelf niet weet wat wordt er verwacht van een tekenaar ofzo.
Ga zekers kijken om tussendoor nog dingen bij te leren voor tekenaar te kunnen zijn ofzo.

FastFiber