yoin

creator88

Heren/Dames

Even een vraag,

Ik heb een "dynamisch" block gemaakt gewoon alleen een visebilety state erin Echter nu heb ik de blokken moeten aanpassen ( cnc tekeningen  eruit gegooid ) echter heb ik de nieuwe aangepaste blokken opgeslagen en gepurged alleen als ik de tekening versleep en in mijn tool pallet zet pakt hij toch nog de oude tekening met cnc tekening eraan wat doe ik hier fout ( zal wel iets simpels zijn maar ik zie het licht even niet )

Alvast bedankt !

EddyBeerke

Heb je de tekening eerst opgeslagen?
Als "Ja" probeer dan eens SaveAs... en dan nogmaals slepen naar de toolpallet.
Of bedoel je het plaatje in de tool pallet? dan moet je die met rechts klikken en dan "redefine" kiezen.
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

creator88

Ik had als eerste het block aangemaakt toen opgeslagen toen aangepast en zonder te purgen opgeslage even later erachter gekomen dat ik dat vergeten ben toen alle tekeningen stuk voor stuk geopend en gepurged op de zelfde naam opgeslagen en toen kwam ik er niet meer uit maar jij zegt dus tekening openen en onder een andere naam opslaan zodra die gepurged is ?

Jon Tampon

Zoals ik kan begrijpen verandert je nieuwe block terug naar je oude?

Je kan ook je eerste block veranderen van naam (code ren) en daar dan "bv 'naam block'-fout" bijvoegen, dan je nieuwe block inserten - die dan dezelfde naam had als het eerste blok - maar op dit moment uniek is omdat je oude block verandert is van naam.

Ofwel begrijp ik het helemaal verkeerd..
Windows 8.1 (64 bit)
AutoCAD Mechanical 2016 - English SP1

creator88

Jom Tampon,

Het is opgelost het was inderdaad de zelfde naam gebruiken als blok omdat ik steeds het zelfde blok heb gebruikt en alleen het dynamische gedeelte aan heb gepast heeft mijn block nogsteeds de zelfde naam en krijg ik steeds het verkeerde te zien

Als ik nu het block open.
Alles purge
En dan Ren doe en de naam veranderd dan doet hij het weer goed!

Ik dank u vriendelijk :)

FastFiber