FastFiber

routine aanpassen

Gestart door marcelmaas, di 15 06 2010, 11:45:48

Vorige topic - Volgende topic

marcelmaas

Okay ik snap het.

Als het makkelijk te doen is om de tags toch vast te leggen is dat voor ons een oplossing.
De tags liggen wat ons betreft vast, dus daarin ligt het niet.

Ik laat het aan jou over, wij zijn zo natuurlijk al heel blij.   :D

groeten Marcel..

Joop

Waarom niet de gevonden waarden in Acad via VisualLisp naar Excel schrijven en dan de berekende waarden uitlezen en schrijven in Acad?
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

roy_043

Citaat van: Joop op wo 23 06 2010, 10:55:10Waarom niet de gevonden waarden in Acad via VisualLisp naar Excel schrijven en dan de berekende waarden uitlezen en schrijven in Acad?
Voor de max. van KPA heb ik Excel niet nodig, dat kan met lisp. Maar zowel de som als de max. van KPA zijn fout. Dus deze berekening is zinloos.

Maar dat het volledig automatisch uitvullen van het rekenblad dat Marcel heeft gepost een interessante mogelijkheid is, dat is mij duidelijk. Dus, inderdaad, waarom niet? :mrgreen:

marcelmaas

Hi Joop,

Ik weet dat het zou kunnen, al weet ik niet hoe.
Maar gaat dat niet heel traag?

groetn Marcel..

Joop

Nee hoor, helemaal niet.
Men moet echter wel exact weten wat en hoe Excel wordt ingevuld en de locatie van de uitleescellen.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

marcelmaas

Hi Joop,

Laten we hopen dat het snel vakantie is zodat ik daar eens wat tijd in kan gaan steken.
Ben er nog nooit mee bezig geweest, maar ga zeker kijken wat voor ons daar uit te halen valt.

Bedankt voor de tip.

groeten Marcel..