yoin

Manuel

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje...

Ik ben bezig in een tekening waarbij het niet lukt om iets te kopieren en vervolgens te plakken.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? En hoe los ik dit probleem op?

Bij voorbaat dank.

hulpje

Voor dit probleem is een update beschikbaar.
Deze is te vinden op de site van AutoDESK.

Succes!

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

hilnanne

Ik geloof dat het probleem komt omdat het ooit in een nieuwere versie is bewerkt en daarna weer in een jongere versie geopend.

Mocht de update niet werken dan is het mogelijk de hele tekening te kopieren naar een "schoon" bestand. Dan werkt het wel weer gewoon.

Manuel

Ok, bedankt voor de reacties. Weet jij zo waar die update te vinden is? Ik heb al even gezocht maar zonder resultaat.
Verder lukt het niet eens om de tekening te kopieren naar een nieuwe tekening, of bedoelde je dit niet?

Groetjes

hulpje

HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

Manuel

Helaas, ik heb dat dll bestandje van de update vervangen maar zonder succes.... Zijn er meer alternatieven??

hulpje

AutoCAD opnieuw gestart etc?
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

Reimer

Lukt het met dezelfde tekening bij iemand anders wel? Het gaat niet per ongeluk om bv. een gelockte layer?

Reimer.