FastFiber

lagen die ik niet kan verklaren??

Gestart door sjakie79, di 28 12 2004, 13:15:49

Vorige topic - Volgende topic

sjakie79

dag mensen,

Als ik mijn acad (2005) open,  zitten er al 4 lagen (excl. laag 0 uiteraard) in mijn drawing1.dwg  
Dus als ik nog niks heb gedaan, dan zitten ze eral, nou is het ook zo, dat als die lagen heb gepurgd, ze meteen weer terug zijn als ik de tekening weer open, en zo is dat bij elke tekening!?

Ik zou ze graag weg willen hebben of in ieder geval weten waar ze vandaan komen!?

het betreft de lagen:
ALNA 27
ALNL 27
ALNL 37
ALNL 47

wie kan me helpen??

bart

waarschijnlijk heb/had je geen kale versie van autocad.
De applicatie die deze lagen nodig heeft zorgt er voor dat ze worden aangemaakt tijdens het openen van een willekeurige tekening.
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Anonymous

ALNA 27 e.d zijn layers die aangemaakt worden door een programma'tje van KDN Teeuwen dakpannenfabrikant.
Met dit programma worden dakpannen e.d. gegenereerd. ( lisproutine)
Ik gebruik dit ook.

Waarschijnlijk staan deze in de acad template die je standaard opstart.
Kijk maar een in acad.iso
tini van den wijngaard

bart

ze zouden in de template kunnen staan
maar ze hieruit halen heeft waarschijnlijk geen zin daar ze worden terug geplaast na het openen van een tekening waar ze uit gepurgd zijn

Bij dergelijke handige programma's zit vrijwel attijd een verklarende tekst in de vorm van een readme.txt of een leesmij.doc  ik raad je aan deze even te openen  en aandachtig door te lezen.
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

sjakie79

Ik gebruik idd die dakpannen applicatie van KDN Teeuwen,

Ik vond het niet zo erg dat ze in de tekeningen staan, maar ik kon die lagen niet verklaren!!

dank voor de uitleg!

gr. Jacco