FastFiber

brutoloon assistent architect

Gestart door pjpietje, zo 15 02 2009, 17:28:54

Vorige topic - Volgende topic

pjpietje

Ik ben bereid om de bacheloropleiding toegepaste architectuur te volgen. Wat is nu het brutoloon van een assistent architect. Ik heb al de zoekfunctie gebruikt, maar dit zijn al heel erg oude topics. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Het moet ook niet precies zijn, tussen ... en ...

Manu

Citaat van: pjpietje op zo 15 02 2009, 17:28:54
Ik ben bereid om de bacheloropleiding toegepaste architectuur te volgen. Wat is nu het brutoloon van een assistent architect. Ik heb al de zoekfunctie gebruikt, maar dit zijn al heel erg oude topics. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Het moet ook niet precies zijn, tussen ... en ...

pjpietje,

Heb ik het verkeerd of ben je enkel 'bereid' om die opleiding te gaan volgen 'indien' het  bruttoloon hoog genoeg zou zijn?
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

julien

Omogelijk zoiets te zeggen...
Dat loon start aan het wettelijk minimum loon en gaat tot héél veel.

jo-king

Citaat van: pjpietje op zo 15 02 2009, 17:28:54

ikzelf ben begonnen aan 1500 brutto.

van zodra de werkgever door heeft dat hij niet meer zonder kan, krijg je vanzelf opslag.
maar dit mag niet je prioriteit zijn. Doe je je werk graag, en heb je een goeie werksfeer, toffe collega's...

Met je Autocad-skills heb je keuze genoeg & dus werkzekerheid.
Staat het je niet aan, of is je loon te weinig, verander je gewoon.

CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

julien

Ik ben 9 jaar geleden begonnen aan 56.000BEF brutto, omgerekend €1390 brutto.
Maar laat dat je niet tegenhouden, het kan altijd omhoog gaan.

Rhynix

Ik ben 2 jaar geleden gestart als assistent-architect en verdiende toen 1850 euro bruto. Ondertussen is dit op gelopen tot 2050 euro bruto.

Let wel, ik doe niet enkel meer tekenwerk, maar het volledige project van A tot Z (ontwerp - bouwaanvraag - lastenboek - werf - oplevering) en niet alleen van woningen maar van rusthuizen en zorgcentra's.

Een loon kan je niet inschatten, maar moet je verdienen.

yoin