yoin

BartB

Beste,

Ik heb een dynamic block gemaakt met een Lookup parameter.
Al ik klik op de lookup parameter verschijnt er een lijst van waarden die ik kan kiezen.
Ik heb ook een attribute in de block gestopt die de waarde moet weergeven van de geselecteerde waarde.
Ik heb in het field van de attribute gekozen voor blockplaceholder en dan voor de lookup parameter, maar het enige dat ik te zien krijg op de plaats van de attribute is ##########.
Weet er iemand hoe dit komt?

Alvast hartelijk dank,

Bart

DIJKHUIS

Bart,

Probeer het eens met het commando "regen"

Michel

BartB

DIJKHUIS

Bart,

kun je het block eens hier posten?

Michel

BartB

zie block

DIJKHUIS

Citaat van: BartB op vr 30 01 2009, 09:49:26
zie block

BartB,

Ik ben even aan het puzzelen geweest met je block. 2 dingen.
1) de visibility state is nutteloos in het block zoals ik dat voor mij heb. Die heb ik er dus uit gegooid.
2) Ik kan het ook niet helemaal verklaren hoe het komt, maar ik heb er een nieuw atribuut in geplaatst en daar direct een field ingevoegd. Dan werkt het wel. Ik heb wel de tekststyle annotatief gemaakt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Michel

BartB

:vreegoe:

Dit werkt perfect, maar ik heb de visibility state er terug opgezet.
Die gaatjes dienen om de ladegeleiders te positioneren.
Wanneer het lange ladegeleiders zijn moeten er meer gaatjes zichtbaar zijn dan bij korte ladegeleiders.

DIJKHUIS

Citaat van: BartB op vr 30 01 2009, 11:59:26
:vreegoe:

Dit werkt perfect, maar ik heb de visibility state er terug opgezet.
Die gaatjes dienen om de ladegeleiders te positioneren.
Wanneer het lange ladegeleiders zijn moeten er meer gaatjes zichtbaar zijn dan bij korte ladegeleiders.

Zitten de gaatjes op een regelmatige afstand? Dan zou je ook met array (binnen het dyn. block) kunnen werken.

Michel

BartB

De gaatjes zitten telkens op een veelvoud van 32mm, maar dit veelvoud veranderd met de lengte.
Enkel het eerste gat blijft altijd op 37mm van de voorkant.
Dit is dus allemaal in orde nu.

Hartelijk dank,

Bart