yoin

HofCAD

Citaat van: Monique op vr 03 10 2008, 10:36:04
Beste HofCAD

Als ik in de verkenner acad_dxf.chm, acadauto.chm, acad_alr.chm krijg ik de engelse hulp versie
en bij  acad_acr krijg ik de melding "navigatie naar de webpagina is geannuleerd". Heb ik het nu wel goed beantwoord?

Groeten Monique

Beste Monique,

Als je in de juiste directory je bestanden hebt geplaatst en daar bijv. de files
acad_dxf.chm, acadauto.chm of acad_alr.chm in de verkenner aanklikt,
dan moeten deze in het Nederlands zijn.
Bij het uitpakken moet je namelijk de Engelstalige overschrijven, waarbij het
slim is om van te voren daarvan een backup te maken.
Dus zolang je Engelstalige AutoCAD help krijgt, is het uitpakken niet goed
gegaan.

Met vriendelijke groet, HofCAD CS[color=blue I[/color]
ACADcadabra

veebee

Hoi allen,

ik werk al een paar maanden met AutoCad2009 en ben er al aardig aan gewend.
sommige dingen gaan in 2009 sneller met sneltoetsen dan via de pull-down menu en ribbons, bijvoorbeeld het AutoCad design-center (ctr+2).
(ik heb de oude pull-down menu's nog steeds ik gebruik)

ik heb zojuist de Nederlandstalige help geïnstalleerd en deze werkt prima bij mij.
bij mensen met problemen staat misschien de verwijzing naar de map waarin naar de help-functies moeten worden gezocht, op een verkeerde locatie ingesteld.

JWP

Citaat van: veebee op vr 03 10 2008, 12:59:23
Hoi allen,

ik werk al een paar maanden met AutoCad2009 en ben er al aardig aan gewend.
sommige dingen gaan in 2009 sneller met sneltoetsen dan via de pull-down menu en ribbons, bijvoorbeeld het AutoCad design-center (ctr+2).
(ik heb de oude pull-down menu's nog steeds ik gebruik)

ik heb zojuist de Nederlandstalige help geïnstalleerd en deze werkt prima bij mij.
bij mensen met problemen staat misschien de verwijzing naar de map waarin naar de help-functies moeten worden gezocht, op een verkeerde locatie ingesteld.

Hallo,
Na overschrijven van de bestanden (zoals aangegeven) doet helpfunctie het niet meer. "navigatie naar de webpagina is geannuleerd". Wat doe ik fout?

John

Monique

[/quote]

Hallo,
Na overschrijven van de bestanden (zoals aangegeven) doet helpfunctie het niet meer. "navigatie naar de webpagina is geannuleerd". Wat doe ik fout?

John
[/quote]

Hoi John

Dat gebeurd bij mij ook!

Groeten Monique

Monique

Citaat van: HofCAD op vr 03 10 2008, 11:53:25
Citaat van: Monique op vr 03 10 2008, 10:36:04
Beste HofCAD

Als ik in de verkenner acad_dxf.chm, acadauto.chm, acad_alr.chm krijg ik de engelse hulp versie
en bij  acad_acr krijg ik de melding "navigatie naar de webpagina is geannuleerd". Heb ik het nu wel goed beantwoord?

Groeten Monique

Beste Monique,

Als je in de juiste directory je bestanden hebt geplaatst en daar bijv. de files
acad_dxf.chm, acadauto.chm of acad_alr.chm in de verkenner aanklikt,
dan moeten deze in het Nederlands zijn.
Bij het uitpakken moet je namelijk de Engelstalige overschrijven, waarbij het
slim is om van te voren daarvan een backup te maken.
Dus zolang je Engelstalige AutoCAD help krijgt, is het uitpakken niet goed
gegaan.

Met vriendelijke groet, HofCAD CS[color=blue I[/color]

Hoi HofCAD

Heb ik gedaan. Maar helaas. Hij blijft bij mij nog steeds de melding geven "navigatie naar de webpagina is geannuleerd".
Ik heb de engeltalige versie via de cd-rome weer terug gezet.
Ik ga nog wel een keer poging doen als ik meer tijd heb.  Maar alsnog bedankt!

Groeten Monique

julien

Het heeft iets met de beveiliging van windows te maken hoor.
Al eens in verkenner rechtermuisklik op die bestanden gedaan?  Volgens mij staat daar ergens iets geblokkeerd wegens 'beveiligingsreden'.

JWP

Citaat van: julien op ma 06 10 2008, 08:14:04
Al eens in verkenner rechtermuisklik op die bestanden gedaan?  Volgens mij staat daar ergens iets geblokkeerd wegens 'beveiligingsreden'.

Julien,

Dit is de oplossing!
Bij alle gekopieerde bestanden via verkenner - eigenschappen de blokkering opheffen en hij doet het.
:ole:

Bedankt,
John

Monique

Citaat van: julien op ma 06 10 2008, 08:14:04

Beste Julien

Bedankt. Het is gelukt! Ben er erg blij mee.  :D

Groeten Monique

FastFiber