FastFiber

Meerdere dwg layouts in 1 pdf bestand

Gestart door maren123, vr 06 06 2008, 20:38:18

Vorige topic - Volgende topic

maren123

Is het misschien mogelijk om met een gratis programma meerdere layouts in 1 pdf bestand samen te voegen.
Met pdfcreator krijg je telkens 1 pdf bestand met 1 layout in. (20 layouts = 20 aparte pdf bestanden)
Komt  niet echt professioneel over als je 3 emails met telkens 6 pdf bestanden in met telkens 1 layout in moet doormailen, toch?

Groetjes maren123 :wink:

Jeroentje

Citaat van: maren123 op vr 06 06 2008, 20:38:18
Is het misschien mogelijk om met een gratis programma meerdere layouts in 1 pdf bestand samen te voegen.
Met pdfcreator krijg je telkens 1 pdf bestand met 1 layout in. (20 layouts = 20 aparte pdf bestanden)

Met PDF factory (freeware) kun je elke keer een layout toevoegen. Ook kun je de volgorde veranderen. Maar waarom selecteer je niet meerdere layouts --> rechter muis knop --> plot (publish). Hierna kun je kiezen welke printer je wenst en dan heb je al je layouts in ene keer in een PDF.

Jeroentje

ArcoLux

Citeer
Met PDF factory (freeware)

PDF factory is geen freeware (TRIAL)  maar werkt perfect.

maren123

Citaat van: Jeroentje op vr 06 06 2008, 21:40:52
Citaat van: maren123 op vr 06 06 2008, 20:38:18

Met PDF factory (freeware) kun je elke keer een layout toevoegen. Ook kun je de volgorde veranderen. Maar waarom selecteer je niet meerdere layouts --> rechter muis knop --> plot (publish). Hierna kun je kiezen welke printer je wenst en dan heb je al je layouts in ene keer in een PDF.

Jeroentje

Ga ik zeker eens prberen morgen :wink:
Bedankt alvast 8)

bart

@ Jeroentje voor zover ik weet maakt publisch meerdere pdf's aan kan je dit ergens instellen?
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Reimer

Volgens mij is dat afhankelijk van de gekozen PDF-printer.

Reimer

bart

Bij welke printer lukt het dan wel in 1 keer ?
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

julien

Ik maak mijn pdf'jes appart en voeg ze dan samen met:
http://www.sheelapps.com/index.php?p=PDFTools.HomePage&action=view
Dit is gratis en werkt goed voor mij.

mm

met PDF-reDirect v2 kun je zoveel apparte pdf's samenvoegen als je maar wil.
én het werkt op grote formaten én het is freeware.

m;)m

maren123

Citaat van: julien op di 10 06 2008, 09:17:13
Ik maak mijn pdf'jes appart en voeg ze dan samen met:
http://www.sheelapps.com/index.php?p=PDFTools.HomePage&action=view
Dit is gratis en werkt goed voor mij.

Ik denk dat ik deze eens ga proberen.
Lijkt me de beste oplossing 8)
Publish naar de virtuele printer kreeg ik niet klaar... als ik eens meer tijd heb, misschien nog eens in vlooien...
Bedankt :wink: