FastFiber

Opstarten Acad 2007 altijd in 3d modeling

Gestart door joep, ma 17 03 2008, 20:01:03

Vorige topic - Volgende topic

joep

hallo,

als ik autocad opstart start het altijd op met 3d modeling ongeacht welke workspace ik heb . dit is ook het geval als ik een nieuwe tekening wil openen.  :x
bij options heb ik al "Show startup dialog box" aangezet maar dat is niet de bedoeling eigenlijk. het moet gewoon altijd in 2d wireframe opstarten en dat ik het zelf om kan zetten als dat nodig is :vreegoe:

het is best irritant dus wie kan mij helpen

mvg, joep

Gene

heb je al is geprobeerd een eigen workspace te maken?

joep

hallo,

nou das snel,

maar heb al een eigen workspace zowel 3d als 2d maar als ik acad opstart in 2d. moet ik eerst naar 3d toe daar staat in toolpallet realistic en unsaved "current view" deze moet ik weer veranderen in 2d wireframe en bij de ucs vernaderen naar "top". en zo staat het goed :lol:

snap er niks van. :twisted:
kan het ook te maken hebben bij het instaleren daar staat me nog iets van bij waarmee autocad  op moest starte maar lijkt me dat je dat zo kan veranderen

joep

HofCAD

Citaat van: joep op ma 17 03 2008, 20:01:03
hallo,

als ik autocad opstart start het altijd op met 3d modeling ongeacht welke workspace ik heb . dit is ook het geval als ik een nieuwe tekening wil openen.  :x
bij options heb ik al "Show startup dialog box" aangezet maar dat is niet de bedoeling eigenlijk. het moet gewoon altijd in 2d wireframe opstarten en dat ik het zelf om kan zetten als dat nodig is :vreegoe:

het is best irritant dus wie kan mij helpen

mvg, joep

Beste Joep,

Heb je bij OPTIONS bij de tab Files en dan Template Settings en
dan Default Template File Name for QNEW Acadiso3D.dwt staan?
Verander dan deze naar Acadiso.dwt.

Met vriendelijke groet,
HofCAD CSI
ACADcadabra

Manu

AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

joep

helaas werkt het niet met workspace. daar dacht ik in het begin gelijk aan.

maar ben nu op mn werk en heb vanuit deze autocad de cui's door getuurd en mss helpt dat :vraagteken:

vanavond ff checke

iig bedankt voor de reactie

joep

ja je had gelijk gelijk hofcad  8)

het stond inderdaar op 3d.dwt heb deze path weggehaald en nu start het op zoals ik het wilde :D :D

mijn dank is groot :vreegoe: :vreegoe: :vreegoe:

mvg joep