yoin

curtis30

Hallo beste mensen,

Ik wil weten welke boek goed zal zijn om als junior autocad goed te kunnen leren en senior worden. Zodat ik later autocad goed kan beheersen!!
Waarom deze vraag: omdat ik opzoek ben naar werk als tekenaar en wil me zelf in autocad verdiepen. Omdat me kennis nu echt slecht is.
Moet wel zeggen dat ik sommige dingen wel weet, maar niet goed genoeg.

Wie kan me hiermee helpen

Kenny H

Beste,

Ik heb zelf boeken van TEC cadcollege en die zijn zeer duidelijk.
http://www.cadcollege.nl/

Als je zelfstandig kunt leren is zo een boek ideaal.
Als je liever in groep bijleert enz is een cursus volgen wel beter.
Nadeel is dat je dan een cursus 2d en 3d moet volgen, tov in die boek staat alles en kan je kiezen wat wanneer enz!
Ieder op zijn eigen manier leren of de manier van de docent volgen?   :roll:
Hoeveel wil je er ook aan spenderen? Want zo een (degelijke) cursus volgen loop toch al rond de 300â,¬ hoor.

Ikzelf ben voor een boek, maar als je vast zit is een cursus volgen wel handig. (hulp indien problemen, snap je?)

Mvg

Kenny
8) Volvo 4 Life 8)

Reinier

Citaat van: curtis30 op ma 05 11 2007, 18:41:24
Hallo beste mensen,

Ik wil weten welke boek goed zal zijn om als junior autocad goed te kunnen leren en senior worden. Zodat ik later autocad goed kan beheersen!!
Waarom deze vraag: omdat ik opzoek ben naar werk als tekenaar en wil me zelf in autocad verdiepen. Omdat me kennis nu echt slecht is.
Moet wel zeggen dat ik sommige dingen wel weet, maar niet goed genoeg.

Wie kan me hiermee helpen

als je vragen hebt, gewoon hier na toe gaan..  :P :P :P
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

stef23

Citaat van: Reinier op di 06 11 2007, 09:18:56
als je vragen hebt, gewoon hier na toe gaan..  :P :P :P

Hallo,

is er een boek dat verder gaat dan de basistechnieken?
ik ben nu vollop bezig met Autocad 2010 Lt basisboek,
is daar een goed vervolg op?

Groetjes

creator88

is jullie engels goed ? heb diverse autocad 2011 boeken in pdf alleen wel allemaal in het engels...

Ik ben er namelijk voor zelf te leren vanuit een boek en indien vragen goed zoeken ( leer je meer van ) en anders vragen hier of ergens anders zijn altijd wel oplossingen te bedenken.

dus als je engels goed genoeg is kan ik het wel delen

EddyBeerke

Hiwr in nederland kun je naar de bibliotheek gaan en daar een boek lenen. Volgens mij is daar ook wel een boek over acad, en anders kun je het vaak aanvragen uit een andere bibliotheek.
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

katjache

Citaat van: creator88 op do 10 03 2011, 15:55:45
is jullie engels goed ? heb diverse autocad 2011 boeken in pdf alleen wel allemaal in het engels...

Ik ben er namelijk voor zelf te leren vanuit een boek en indien vragen goed zoeken ( leer je meer van ) en anders vragen hier of ergens anders zijn altijd wel oplossingen te bedenken.

dus als je engels goed genoeg is kan ik het wel delen
Als je dit zou willen doen dan gaarne had je ook al een pm gestuurt.
Want hoe meer info hoe meer ik kan leren van 2011  en goed naslagwerk of leerwerk is nooit verkeerd. En om even op dit topic tereageren toen ik ben begonnen heb ik eerst een 4 daagse cursus gedaan autocad 2008 toen een omscholingscursus bij cadix in groningen van bijna 26 lesdagen maar kijk nog regelmatig in de boeken om de boel een beetje bij tehouden en leer via een boek ook steeds meer.
groet
katjache :P

FastFiber