yoin

julien

Ik ben bezig met 1 dynamische kader te maken waarin ik zowat alles zitten heb maar ik loop vast.

Ik heb een visibility style aangemaakt voor elke taal. Binnen die taal zijn er telkens 4 statussen. Die zou ik als keuze willen krijgen.
Als de kader dus nederlandstalig is wil ik daaronder (in het properties venster) een keuze tussen de 4 nederlandstalige statussen krijgen, bij de franse kader enkel de 4 franse statussen.
Anders zit ik met 16 visibility styles, dat is net iets te veel van het goede.

Ik heb al geprobeerd een dynamic block in het dynamic block te voegen, maar dan verliest deze zijn dinamische eigenschappen blijkbaar...

hulpje

Beste Julien,

Kun je niet je kader zodanig maken, dat je 1e kiest voor Nederlands / Frans en dat dan pas je 4 andere opties zichtbaar worden?

Je zal dan moeten experimenteren met welke visibiltistate er actief is.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

julien

Citaat van: hulpje op vr 02 11 2007, 11:33:43Kun je niet je kader zodanig maken, dat je 1e kiest voor Nederlands / Frans en dat dan pas je 4 andere opties zichtbaar worden?
Dat is inderdaad hetgeen ik wil bereiken, maar ik weet niet hoe.  :mrgreen:

hulpje

Ik zou dan een combinatie maken met een LookUp parameter en een Visibiltystate.

Plaats anders eens het block hier, of mail hem naar mij, dan kijk ik er even naar.

Richard

hulpje

Julien,

Ben je nog verder gekomen met mijn aanbevelingen?

Richard

julien

Ik had al een combinatie gemaakt van beiden, maar raak er niet helemaal uit.
In bijlage de tekening met de kader en ook al een NL block met de verschillende statussen.
Deze moet ik nog aanmaken voor de andere talen.