FastFiber

wie kan mij een voorbeeld geven

Gestart door noel, vr 22 06 2007, 20:54:06

Vorige topic - Volgende topic

noel

heb een kader betsaat uit vierkant buis  ven 40/40mm
van 4200mm lang en 14 breed  dit zijn de buitenste maten
nu win in hiet een spant van maken en tussen verbindigen maken  zo zig zag  van op zie gezien  ook met deze buis  40/40 mm

hoe kan je de graden bepalen en en hoeveel schuine stuks komen er in

bedankt
noel

Reinier

Citaat van: noel op vr 22 06 2007, 20:54:06
heb een kader betsaat uit vierkant buis  ven 40/40mm
van 4200mm lang en 14 breed  dit zijn de buitenste maten
nu win in hiet een spant van maken en tussen verbindigen maken  zo zig zag  van op zie gezien  ook met deze buis  40/40 mm

hoe kan je de graden bepalen en en hoeveel schuine stuks komen er in

bedankt
noel

Heb je ook een tekening? en duidelijker uitleg?
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

Manu

noel is uwen fokkiemachien pakot of zo?  :mrgreen:

Anyway.. de indeling van de vakverdeling van een spant (als deel van een dakondersteuning) wordt uitgerekend door een studiebureau.
Ook de profielkeuze (in jouw geval kokerprofiel van 40/40mm) gebeurd door bovenvernoemde..
Om die berekening te maken hebben ze héél wat parameters in te geven... (soort belasting, overspanning, toepassing, inplanting.. enz..enz..)
Ik vrees dat je hier dus op het verkeerde forum bent geland... het lijkt me verstandiger om je probleem voor te leggen aan een ingenieur stabiliteit..
Als je die berekening(en) hebt kunnen we je hier (tekentechnisch) uiteraard wel verder helpen ..

groeten,

Manu
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

noel

beschouw dit als afgehandeld heb onlangs een ziekte gehad en vandaar deze wartaal door zware medicatie  mijn oprechte excuses hiervoor

bedankt
noel

[/quote]

edit Bart
oke ik zal er een slotje op plaatsen

bart

Citaat van: noel op di 07 09 2010, 22:08:36
beschouw dit als afgehandeld heb onlangs een ziekte gehad en vandaar deze wartaal door zware medicatie  mijn oprechte excuses hiervoor

bedankt
noel

edit Bart
oke ik zal er een slotje op plaatsen

Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart