yoin

John

Als ik plot krijg ik rondom me tekening de tekst : producted by an Autodesk educational produkt

Mijn vraag is: hoe krijg ik deze tekst verwijderd op me plots???

b.v.d John
mijn baas zegt dat ik onbetaalbaar bent, dus krijg ik geen opslag meer

Wimhardeman

Waarschijnlijk heb je of een studenten-versie van AutoCad of de originele tekening was getekend met een studenten-versie.

Autodesk doet dat bewust om er voor te zorgen dat er geen misbruik gemaakt wordt door commerciele bedrijven

De beveiliging zit in het dwg formaat van autocad

indien je nu een " normale" licentie hebt is het mogelijk de melding te verwijderen door de tekening even als dxf weg te schrijven.

het kan zijn dat er door bovenstaande handeling veel info uit de tekening verloren gaat.

1 of enkele bestanden enkele kan je door autodesk laten reinigen

indien je onbewust veel "besmetten bestanden hebt gegenereerd is het mogelijk om via autodesk een reinigings programma aan te vragen die in bach een heel pak tekeningen opschoond. dit programma werk 15 dagen.

let op je importerd de melding bij gebruik van elke dwg die met een studente versie is getekend.

als je nog steeds met de studente versie tekend dan hoordt die melding er gewoon bij
en voor je studie zal een afdruk met die tekst de normale gang van zaken zijn

John

Ik had een gedeelte van een extern aangeleverde tekening geplakt is een andere tekening, vanaf die tijd geeft hij die teksten weer in ALLEEN die tekening, het is dus maar eenmalig.

Bedankt voor je snelle reactie, :vreegoe: :vreegoe: :vreegoe:
We gaan er maar vanuit dat de aangeleverde file van een "studentenversie" afkomt.

groeten John
mijn baas zegt dat ik onbetaalbaar bent, dus krijg ik geen opslag meer

Gene

FastFiber