FastFiber

uitplotten stippellijn

Gestart door sjaks, za 19 05 2007, 15:44:36

Vorige topic - Volgende topic

sjaks

Ik heb een probleem met het uitplotten van een stippellijn. In het model en layout staat gewoon een stippellijn. Maar wanneer ik ga plotten maakt hij er een rechte lijn van. Wat kan ik hier aan doen

alvast bedankt

Gene

De Ltscale aanpassen ofwel in je plot dialoogbox Layout "Scale lineweights" aanklikken

sjaks

Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar het werkt nog niet. Even een detail ik zei in de vorige post dat hij in de layout ook een stippellijn gaf, maar dit doet hij niet alleen in model.

Kenny H

Teken je 3d?
Sta je wel in 2d Wireframe in uw lay-out? Dus niet in shade mode of zoiets anders.

Als je 2d tekent dan zou je gewoon moeten spelen met die ltscale.
8) Volvo 4 Life 8)

TTB

De variabele psltscale op 0 zetten !

Groeten en succes.
Peter

sjaks

Ik heb deze variabele psltscale niet kunnen vinden. zal er wel over heen hebben gekeken maar het is gelukt. Dit door lt in te typen en daar use paper spacing for scaling weg te vinken.

jo-king

Citaat van: sjaks op ma 21 05 2007, 09:13:58
Ik heb deze variabele psltscale niet kunnen vinden. zal er wel over heen hebben gekeken maar het is gelukt. Dit door lt in te typen en daar use paper spacing for scaling weg te vinken.

psltscale is een variabele die je gewoon moet intypen (geeft hetzelfde resultaat als uw oplossing, maar is net iets sneller)

CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

Frederik

Wat een ander probleem kan zijn is dat je grip points zo dicht tegen elkaar liggen dat er geen linetype kan worden gevormd. Door in de Properties onder Misc  de Linetype generation op Enabled te plaatsen ipv van op Disabled kan je dit oplossen.

Groeten Frederik

FastFiber