FastFiber

educational product

Gestart door werner, do 03 05 2007, 07:56:00

Vorige topic - Volgende topic

werner

Hallo,

Ik heb een probleem met het openen en afdrukken van een tekening, bij het openen krijg ik de melding "produced by an autodesk educational product" en op de afdruk staat dit ook.
Ik werk zelf met ACAD2007LT en heb van een bedrijf uit Egypte gedeelten uit tekeningen binnengehaald (CTRL-C CTRL-V) waardoor deze melding is ontstaan. Kan ik dit eruit krijgen?
Ik heb inmiddels al geprobeerd om een nieuwe tekening te maken, waar ik de originele tekening in heb gekopieerd, maar dat werkt niet.

Alvast bedankt.

Wimhardeman

De beveiliging zit in het dwg formaat van autocad

indien je een " normale" licentie hebt is het mogelijk de melding te verwijderen door de tekening even als dxf weg te schrijven.

het kan zijn dat er door bovenstaande handeling veel info uit de tekening verloren gaat.

1 of enkele bestanden enkele kan je door autodesk laten reinigen

indien je onbewust veel "besmetten bestanden hebt gegenereerd is het mogelijk om via autodesk een reinigings programma aan te vragen die in bach een heel pak tekeningen opschoond. dit programma werk 15 dagen.

werner

Voor degene die het willen weten.

Het werkt ook met PROGECAD, ik heb de trial version gebruikt om de "besmette" tekening te openen. Vervolgens heb ik de tekening opnieuw gesaved waarna het probleem is opgelost.

Werner

yoin