FastFiber

Knoppenbalk weg

Gestart door Bobhop, do 25 01 2007, 20:30:33

Vorige topic - Volgende topic

Bobhop

Hallo,

Ik ben een beginner met autocad, heb al regelmatig een tekening gemaakt.
Nu heb ik een half jaar geen tijd meer gehad en start het programma weer eens op, maar krijg alleen een zwart venster met onderin de melding regenerate model, maar geen enkel knoppenbalk meer. Volgens mij een simpel instelfoutje maar ik kan het niet vinden. Wie kan mij helpen?


julien

Staat autocad in fullscreen ?
Typ dat eens in?

hulpje

Werk je met AutoCAD 2007?
Dan zou het kunnen dat je workspace niet goed geladen is.
Heb je wel beschikking over je pulldown menus?
Ga dan eens naar het pulldown menus tools --> workspace en probeer daar eens een andere workspace actief te maken.
(Bij mij valt m'n workspace ook wel eens weg)

Werk je niet met 2007, dan zou ik het volgende proberen
Tik in de command line menu in en laad opnieuw je acad-menu.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

Bobhop

Bedankt voor jullie reactie, het is Autocad 2006 en ik heb ook geen pull-down menu's meer.


hulpje

Als je probleem nog niet opgelost is, dan is de beste optie, om AutoCAD opnieuw te installeren.

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

Bobhop

Hallo Richard,

Heb ik gedaan maar nog geen knoppenbalk.
Ik heb het tevens ook op mijn laptop geinstalleerd en dan heb ik hem wel.
Ra Ra

hulpje

Vraagje, werkt je commando regel wel?
Probeer eens op je laptop een ARG-file te maken en deze te importeren op je andere computer.
(Via options --> tabblad profiles, importeren en exporteren van profielen.)

Mocht dat nu nog niet werken, dan zou ik onderstaande zaken proberen.

Heb je AutoCAD eerst ge-de-installeert en alle register vermeldingen weg gegooid?
Wat ik ook zou doen, is alles betreffende AutoCAD verwijderen uit C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Autodesk\....
en C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Autodesk....

Als alles weg is en je register schoon, dan weet je zeker, dat je met een mooie schone installatie begint.
Dan zou alles weer goed moeten zijn.

Succes!

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

Active_Immun

Hey,

Misschien dat één van volgende links je verder kan helpen.

Autodesk KB
Autodesk KB
AUGI CUI

GreetZzz,
mE!
8)
CAD is my LSD

yoin