FastFiber

Copie, bematen, ...

Gestart door Tomppie, vr 28 04 2006, 09:50:10

Vorige topic - Volgende topic

Tomppie

Hey iedereen,

Ik heb een vraagje. Gisteren heb ik zoals altijd mijn PC vergrendeld en naar huis gereden.
Toen ik te morgend hier terug toe kwam merkte ik al meteen als ik rectangle teken, dan moet ik het eerst punt aangeven. Als ik het tweede punt wil aangeven dan zie je de rechthoek al mee verschijnen. Dit is bij mij niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Als ik een maat teken. Moet ik het eerste punt aangeven, dan het punt tot waar de maat moet komen en dan hoever hij naar achter moet staan. Als ik dit doe moet ik normaal ook mijn maat mee zien verschijnen als ik het tweede punt wil aanduiden. Ook dit is bij mij niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Als ik een lijn wil copieren dan moet ik steeds aanduiden van waar naar waar. Normaal krijg ik dan als ik het tweede punt moet aanduiden ook de lijn te zien in zie ik hem stelselmatig mee verplaatsen. Ook dit is niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit zijn bemerking die ik deze morgend opgemerkt heb. En volgens mij zijn het 3 dezelfde problemen waarvoor 1 oplossing is.

Kan mij iemand hier mee helpen???

!!!!BEDANKT ALVAST!!!!

Tom

julien

Ik denk dat het aan 'dragmode' ligt.
Die staat bij mij op 'auto'

Tomppie

Julien,

Dit is inderdaad de oplossing.
Dit stond bij mij plots op "OFF".

Zou eigenlijk niet weten hoe dit plots mogelijk was.

Och, het macheert terug dus gas geven nu.

Groeten

Tom