FastFiber

Afdrukken van een hele directory ?

Gestart door tom.bauwels, do 30 03 2006, 12:02:54

Vorige topic - Volgende topic

tom.bauwels

Is er een mogelijkhied of een tooltje waarmee je een hele directory kan afdrukken vanuit CAD (of evt verkenner).

We hebben nl een project waar er een paar 100 dwg's geprint moeten worden. Niet heel interessant, zeker niet als er geregeld een revisie op is...  :lol:

alvast bedankt

jo-king

op mijn vorig werk (aannemersbureau) deed ik door in autocad 2006 een sheet-set aan te maken van de directory in questie.

dan kan je de sheet-set gemakkelijk laten publishen (eventueel met een plot-setup override)
maar er moeten zowieso wel layouts aangemaakt te zijn.

--of wil je een zoom-extends-plot-to-fit van je modelspace?--

Jo.
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

tom.bauwels

inderdaad, het zijn drawings gemaakt in modelspace en print Extends met fit to page gebeurt ht nu.

heb je daar een oplossing voor?

jo-king

ik zou het met een scriptje proberen. kijk maar eens bij de Help-file van autocad naar SCRIPT command

maar ik ben er zeker van dat er automatische programmatjes bestaan. misschien eens snel kijken naar de applicaties op deze site, of anders op google ;)

CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

Joop

Schaf een leuke BaBe aan en alle problemen zijn opgelost.   :mrgreen:
(te vinden op deze site).

Be Lazy, Be Happy.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

tom.bauwels

Citaat van: jo-king op do 30 03 2006, 14:48:09
ik zou het met een scriptje proberen. kijk maar eens bij de Help-file van autocad naar SCRIPT command

maar ik ben er zeker van dat er automatische programmatjes bestaan. misschien eens snel kijken naar de applicaties op deze site, of anders op google ;)

iemand een voorstel met script? Ik kan het nl niet  :?