FastFiber

Toolbars overzetten naar andere PC's

Gestart door raton, vr 13 02 2004, 14:09:09

Vorige topic - Volgende topic

raton

Wanneer je een toolbar aanmaakt moet je aangeven waar de bestanden staan en wat die toolbar moet doen en inhoud....

Waar schrijft mijn PC deze gevens weg of waar kan ik dat zien???

Ik maak namenlijk een soort symbolen biblitheek en dan zou het handig zijn als ik mijn toolbar ook kan openen op verschillende computers.

Ik heb nou de tekeningen die ik met mijn toolbars kan invoegen op het gezamenlijke netwerk staan maar ik ken de toolbars alleen maar op mijn PC openen....

Iemand ervaring hiermee?

julien

Werken jullie allemaal met dezelfde autocad versie?
Je mag niet vergeten bij je collega's ook het support search pad toe te voegen.

Raton

Ik heb support file search path ook bij mijn collega's aangepast maar als ik dan rechtermuisknop op toolbars druk krijg ik niet mijn zelf aangemaakt toolbars....

Waarschijnlijk schrijft autocad ergens een file bij op mijn computer waar dat kleine beetje informatie op staat waar autocad een toolbar van kan maken....

Mijn vraag is dus waar?

Een andere manier kan zijn om een nieuwe "menu group" aan te maken....
De menu group waar je standaard toolbars in staan heet ACLT en het moet mogenlijk zijn om een nieuwe group aan te maken en daar je eigengemaakt toolbars in te plaatsen.... weet iemand anders hoe je dit doet?/??

Ik heb ook al geprobeerd om mijn Map Support, die onder autocad staan te kopieren naar een collega maar dit werkt ook niet... dan heeft hij nog steeds mijn toolbars niet...

julien

Aan de hand van deze tutorail heb ik er eentje gemaakt:
http://www.ccadinc.com/tips/imagemenus.html
Dit is dan eenvoudig door te geven.

Raton

Die link kan ik niet openenen want die haalt de spam filter eruit...
dan krijg ik advertentie geblokkerd te zien...

Kan je de tutorial miscshien posten of naar mij mailen?

julien

Tutorial komt per mail in pdf formaat.

Raton

Ik heb hem gevonden... op een gegeven moment verwijst de tutorial mij naar :

Tools > Autolisp Visual lisp editor....

Dit kan ik nergens vinden...

Maar ik denk dat deze tutorial is om een soort fly out menu te maken maar wat ik zoek is het bestand waar autocad mijn zelfgemaakte toolbars wegschrijft..... of hoe ik zelf een bestand aan kan maken als ACLT waar ik mijn toolbars in kan plaatsen als ik er 1 creeer....

yoin