FastFiber

problemen properties menu

Gestart door pari, wo 22 02 2006, 15:04:41

Vorige topic - Volgende topic

pari

Goedemiddag,

Wanneer ik een object selecteer zag ik vroeger in het propertiesmenu linksboven de naam of type van het geselecteerde onderdeel.
Zoals je kunt raden is dit verdwenen. Ook mis ik ineens de mogelijkheid om bij dynamic blocks de waarde te veranderen in dit zelfde menu.
Het is wanneer je het gewend bent een groot ptobleem wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

jo-king

aangezien niemand hier meteen op reageert, zal het een zeer zeldzaam probleem zijn.

Kan je even meer info geven over autocad-versie, onlangs ge-ïnstalleerde onderdelen/cad software, hoe je de propertiesmenu benadert,
misschien een print-screen posten van hoe je properties-menu er dan nu wel uitziet...?

CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

pari

Citaat van: jo-king op do 23 02 2006, 07:56:16
aangezien niemand hier meteen op reageert, zal het een zeer zeldzaam probleem zijn.

Kan je even meer info geven over autocad-versie, onlangs ge-ïnstalleerde onderdelen/cad software, hoe je de propertiesmenu benadert,
misschien een print-screen posten van hoe je properties-menu er dan nu wel uitziet...?

benadering is gewoon dubbelklikken op menu en dan instellingen uitlezen. en hoe hij er nu uitziet is eenvoudig precies hetzelfde alleen blijft het kopje (waar normaal lijn of iets dergelijks staat) leeg. en het kopje waar je lengtes kunt aanpassen is weg

Manu

Staat de variabel 'PICKFIRST' op '1' ?
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6