FastFiber

Melding bestand ligt "Out of bounds"

Gestart door Dennis1901, ma 10 10 2022, 14:16:30

Vorige topic - Volgende topic

Dennis1901

Ik krijg van een opdrachtgever weer dat hij mijn dwg niet kan laden. Het bestand ligt "out of bounds" geeft de opdrachtgever aan.

Bij andere opdrachtgevers geen last gehad.

Ik werk met Autocad 2018. Dit in combinatie met Land2map

Doe ik nu iets verkeerd of ligt dit bij de opdrachtgever ?

julien

Ik vermoed dat dit een foutmelding is die komt van Land2map.
In AutoCAD kan je ook buiten grenzen gaan, maar dan is de melding 'Outside limits'.

Dennis1901

Ik heb de tekening ook even doorgestuurd naar een collega die werkt ook in autocad en heeft niks met mijn land2map te maken. Hij kan de tekening wel gewoon openen. zou het te kunnen maken hebben met de instellingen van de klant ?

bart

Ik denk dat je gelijk hebt dat het probleem bij de opdrachtgever zit.
bij alle meldingen op het niet vind ik zaken als update u software en reinstall the Microsoft .NET Framework

hen je een schermafdruk met de exacte melding dat vereenvoudigs het zoeken
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart