yoin

arko

Beste Lezer,

Via deze site ben ik terrecht gekomen bij www.woonhelp.nl, waarbij je geleerd wordt zelf een bibliotheek te maken. Dit gaat helemaal goed tot aan stap 7 aan toe !
In het icoonmenu krijg ik wel de naam maar niet de slide te zien van de auto in kwestie.
Wel kan ik de auto plaatsen welke ik in mijn auto.mnu heb geplaatst. Ook pakt hij maar één auto terwijl ik meerder slides heb in de zelfde directory.
Deze slides zijn echter niet vermeld in het auto.mnu wat ik heb aangemaakt volgens de stappen die mij zijn aangereikt.
Ik heb zelf een directory autocad waarbij ik al mijn blocks heb geplaats.
Deze ziet er ongeveer zo uit.
Bibliotheek
         - voertuigen
         - flora
         - mensen

In elke directory heb ik de dwg bestanden en de sld bestanden opgeslagen. Nou wil ik deze graag laten zien in ee pulldownmenu in ACAD 2002 met als naam bibliotheek.

Volgens mij geeft de uitleg niet alles weer.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

PS: Is wel leuk om een beetje te spelen met de links op deze site !

julien

Die bib ken ik niet omdat ik een andere gebruik.
Onderaan van volgende pagina vind je deze.
http://www.cadsite.be/lisp/lispdown.shtml
Ook een volledige handleiding kan je er vinden.
Daarbij kan ik u wel helpen.

arko

Beste Julien,

Deze bibliotheek heb ik ook naar gekeken alleen deze bevat beveiligde bestanden welke je niet kan wijzigen. Althans die ik niet kan wijzigen.
Het leuke van de bibliotheek van www.woonhelp.nl (een link op jouw linkpagina) is dat je echt zelf de bibliotheek maakt.
De hotblocks vind ik mooi alleen jammer dat je hem niet 'eigen' kan maken. Of kan dt soms wel ?

Kijk maar eens op de woonhelp site, dit is echt een leuke manier om een bieb te maken. alleen het afmaken lukt mij althans nog niet.
www.woonhelp.nl    /architectuur /cad downloads

Groetjes Arko

julien

Beveiligd...  :roll:
Kijk eens op de link die ik aangeef naar het eerste onderwerp.  :wink:
Dinsdag kijk ik eens naar de bib die jij aan het gebruiken bent.
(Thuis gaat dat allemaal veel te traag...)