FastFiber

Autocad 2014 installatie probleem bij Windows 8

Gestart door G_, do 15 05 2014, 22:05:08

Vorige topic - Volgende topic

G_

Beste,

ik ben een student Industriële elektriciteit. ik ga volgend jaar lessen autocad volgen.
nu heb ik me zelf een nieuwe Laptop aangeschaft en volgens de verkoper zou ik er autocad 2014 problemen los moeten kunnen opzetten en mee werken.

ik heb autocad 2014 ( studenten versie ) al verschillende keren proberen te downloaden, maar ik krijg op het einde van de download, elke keer de melding dat alles mislukt is.

mijn buurman is tekenaar met autocad en heeft me aangeraden servicepacks te downloaden en dan opnieuw te installeren.

weet iemand waar ik deze servicepacks kan downloaden of hoe ik autocad 2014 studenten versie, correct op mijn laptop krijg ?

u mag u antwoordt ofwel hierop reageren of doormailen --> Glenekevanstaey@hotmail.com

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Glen.

bart

Je geeft aan dat het mis gaat bij het downloaden.
Probeer eens een andere browser meestal is dat de oplossing van download problemen vanaf een website.

als het downloaden wel lukt maar de installatie vastloopt verschijnt er dan nog een bepaalde foutmelding ?
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

hulpje

Misschien bedoelt je buurman de Servicepacks van Windows.
Deze download je uiteraard via de Windows update.

Volgens mij is het ook mogelijk om AutoCAD op een DVD te ontvangen. (Kun je via de site van AutoDESk aanvragen)
Of download hem bij iemand anders en zet hem over met een USB stick.

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

HofCAD

Beste G,

Heb je alle drie methoden (Install Now, Download Now en Browser Download)
uitgeprobeerd?

Met vriendelijke groet, HofCAD CS I.
ACADcadabra

G_

Citaat van: HofCAD op vr 16 05 2014, 09:36:29
Beste G,

Heb je alle drie methoden (Install Now, Download Now en Browser Download)
uitgeprobeerd?

Met vriendelijke groet, HofCAD CS I.
Beste ,

ik download via Google Chrome.
ik heb inderdaad nog niet alle mogelijkheden geprobeerd . ik ben nu de laatste ' browser download ' aan het uitproberen voor de nieuwste versie ( autocad 2015 ) . ik laat deze avond weten of het gelukt is.

Met vriendelijke groeten,
Glen.

jo-king

je kan autocad 2014 nog steeds via deze koppeling downloaden:

http://trial.autodesk.com/SWDLDNET3/2014/ACD/DLM/AutoCAD_2014_English_Win_64bit_dlm.sfx.exe

Is het windows 8 of 8.1?
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

G_

Citaat van: jo-king op vr 16 05 2014, 16:54:21
je kan autocad 2014 nog steeds via deze koppeling downloaden:

http://trial.autodesk.com/SWDLDNET3/2014/ACD/DLM/AutoCAD_2014_English_Win_64bit_dlm.sfx.exe

Is het windows 8 of 8.1?

windows 8.1 ,
het is gelukt ! ik heb autocad 2015 studenten versie. allemaal bedankt mensen. weet er iemand een site waar je zo kan oefenen om het programma te leren kennen ? :p

julien