FastFiber

Fatal error

Gestart door Hepa, za 11 01 2014, 20:58:03

Vorige topic - Volgende topic

Hepa

Tijdens het maken van een dynamisch blok verscheen het volgende fout melding zie bijlage.
Heeft iemand enige idee waardoor deze fout melding zich optreed en hoe dit opgelost kan worden?
Komt het misschien omdat de size van het blok te groot werd door het gebruikt van dynamishe functies?

Hepa

Citaat van: Hepa op za 11 01 2014, 20:58:03
Tijdens het maken van een dynamisch blok verscheen het volgende fout melding zie bijlage.
Heeft iemand enige idee waardoor deze fout melding zich optreed en hoe dit opgelost kan worden?
Komt het misschien omdat de size van het blok te groot werd door het gebruikt van dynamishe functies?

Is er niemand die deze melding al een keer heeft meegemaakt?

julien

Ik heb al redelijk wat meldingen gekregen, maar ik spaar ze niet, dus of ik deze specifieke melding gekregen heb weet ik niet.
Zo'n zaken mag je ook altijd melden aan je reseller. Misschien is het bij hen gekend.

EddyBeerke

Komt het nu nog steeds voor?
Of wel kun je de "fatal error" opnieuw maken?
De vraag is dan ook welke handelingen voerde je uit net voor de error kwam.
Welke AutoCAD versie, servicepack?
Vaak kun je na een fatal error een bericht sturen naar autodesk, heb je dat gedaan?

Een tijd geleden had ik ook een fatal error en stuurde dus die info op.
Kort daar op kreeg ik de melding via mail dat er een servicepack was die nog niet geïnstalleerd was.
Gedaan en de foutmelding bleef uit.
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

Jon Tampon

Als ik een fatal error krijg heeft het meestal te maken dat ik men pc te zwaar belast.
Als ik +50 tekeningen open heb en als autocad dan meer als 2GB opslorpt van het geheugen durft hij wel eens crashen en afsluiten, krijg ook een melding daarna om een crashrapport te verzenden naar autocad.

Krijg jij dit ook en verzend je dit dan ook. Ik heb soms al wel eens een reactie gekregen, ze vroegen eens om men autosave minder frequent te zetten etc..

Heb jij ook veel tekeningen openstaan? Is het dynamisch blok heel "zwaar" en belastend voor het geheugen mss?
Windows 8.1 (64 bit)
AutoCAD Mechanical 2016 - English SP1

yoin