FastFiber

Demandload & Properties

Gestart door Manu, ma 14 03 2005, 13:09:31

Vorige topic - Volgende topic

Manu

Omdat ik veel werk met dwg's die zijn gemaakt met andere paketten (dan mijn naakte AutoCAD2000) heb ik de variabel _DEMANDLOAD op 0 gezet. Nu blijkt dat ik het properties-venster hierdoor niet meer kan activeren. (unknown command..) Kan iemand dit uitleggen?

met groeten,

Manu
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

bart

als je hem op 1,2 of 3 zet doet properties het dan wel gewoon ?
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Manu

Hij stond vooraf altijd op 3. Ik zette hem nu op 2 en nu kan ik de properties opnieuw gebruiken...bedankt!
Eerlijk gezegd weet ik het grote verschil met die 1, 2 en 3 niet echt.. vandaar dat ik hem op 0 had gezet.. om zeker te zijn die vervelende " load dialog for ARX-applications"-box te ontwijken....
Toch vreemd dat die variabel bepalend is voor het gebruik van de properties....

anyway..... thanx!
Sketchup 4-5-6

Joop

Hier een copy van de Help in AutoCAD:

CiteerWaardetype: geheel getal
Wordt opgeslagen in: register
Beginwaarde: 3

Deze systeemvariabele bepaalt of en wanneer een toepassing van een andere leverancier op verzoek wordt geladen als een tekening aangepaste objecten uit die toepassing bevat.

0 hiermee schakelt u laden op verzoek uit.

1 hiermee wordt de brontoepassing op verzoek geladen wanneer u een tekening met aangepaste objecten opent. Met deze instelling wordt de toepassing niet op verzoek geladen wanneer u een opdracht van de toepassing uitvoert.

2 Hiermee wordt de brontoepassing op verzoek geladen wanneer u een opdracht van de toepassing uitvoert. Met deze instelling wordt de toepassing niet op verzoek geladen wanneer u een tekening opent met aangepaste objecten.

3 Hiermee wordt de brontoepassing op verzoek geladen wanneer u een tekening opent met aangepaste objecten of wanneer u een opdracht van de toepassing uitvoert.

Ik hoop dat de verschillen nu wat duidelijker zijn.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

Manu

Ik had het al eens opgezocht maar daar mijn pakket 'engelstalig' is was de uitleg toen niet zo evident.
Wat me onmiddellijk volgende bedenking laat maken : bestaat er geen update en/of patch om die taalinstelling van AutoCAD te wijzigen of ligt die onherroepelijk vast bij aankoop van het pakket?

groeten,  Manu
Sketchup 4-5-6

julien

Ik maak gebruik van versie 2004.
Hierbij heb ik een 2de CD 'gekregen' waarop een aantal vertalingen van de help staan.
Ik heb ze ook al als download tegen gekomen maar deze zijn enkel voor versie 2004 en 2005
http://www.ideoma.nl/

Het programma zelf zou ik nooit overzetten van het engels naar een andere taal. Ik denk dat de eventuele overgang naar het engels dan weer te moeilijk zal zijn.

Manu

Hmm, het ware té mooi om waar te zin..niet?
Gelukkig bestaan er nog fijne forums als deze om wat extra hulp te krijgen.. keep up that fine work!!

groeten   Manu
Sketchup 4-5-6

julien

Citaat van: Manukeep up that fine work!!
Bedankt! Dat doen we zeker.

FastFiber