yoin

H

Hallo,

Als ik in een tekening iets als isolatie wil arceren gebruik ik meestal de arcering met lijnen onder 60 graden. Ik heb nu echter een tekening waar ik twee verschillende isolaties toe pas (harde persing en zachte isolatie). Deze wil ik graag verschillend arceren. De arcering voor "zachte isolatie" kan ik alleen nergens vinden. Deze bestaad wel als linetype (batting), maar dit werkt niet goed omdat je erg met de lt scale moet prutsen en hem nooit helemaal mooi krijgt.

Vraag: weet iemand of er een arcering is die hetzelfde is als de batting linteype?

Gr. H

PS. ik heb een plaatje bijgevoegd van welke arcering ik bedoel.

H

Hallo julien,

Ja hier kan/ben ik zeker wat mee. Ik heb zelf het basepoint nog even verplaatst. De hoogte/dikte kan ik nu aanpassen met de scale functie. Het enige nadeel is nu dat ik deze per "druppel" kan stretchen. Dat komt dus niet altijd helemaal mooi uit, maar goed. Het is al heel wat beter dan het lijntype batting.

Bedankt. Gr. Hessel

PS. TIP: ik had op deze site al even gezocht naar een oplossing voor mijn probleem, maar kon het niet vinden. Ik vind zelf dat dit block een beetje op een rare plek op de site staat, je moet er via het forum komen. Kunnen deze blocks niet gewoon onder het blocks menu geplaatst worden, daar staan ook al andere blocks. Nu heb je blocks op twee plaatsen staan.