FastFiber

Zoek dringend Technisch CAD tekenaar architect voor aanpassing projectplan!!!!

Gestart door KhaN, di 11 08 2009, 02:13:09

Vorige topic - Volgende topic

KhaN

Geachte geinteresseerde,

Ik zoek dringend een Technisch tekenaar CAD voor aanpassing projectbouw tegen vergoeding (10e/uur of vast afgesproken totaalprijs na inzending files)...Heb al de files in m'n bezit en de aanpassingen ook...moet gewoon worden getekend en aangepast (bovenaanzicht,zijaanzicht,indeling penthouse+kleinere aanpassingen projectbouw)...Dringend gevraagd!!!! Goed voor pas afgestudeerde ook voor bij z'n cv aan te vullen als ervaring ook!!! mooi werkje!!! te bereiken op cnogaming@gmail.com !!!

Swingjan

Wellicht heeft u inmiddels al een goede technisch cad tekenaar gevonden, maar mocht het nog steeds gewenst zijn: neem contact op met Xtend voor spoedklusjes voor CAD tekenaars. Kijk op: www.xtend.nl/cad-tekenaar

Ook voor alle andere mensen die op zoek zijn naar CAD tekenaars op korte termijn, kunt u bij Xtend terecht. Zij kunnen u namelijk in contact brengen met studenten die buitengewoon bedreven zijn in het maken van CAD tekeningen. Voor meer algemene info over Xtend, kijk op www.xtend.nl

cubo bianco

Beste,

10 e/uur? Meen je dat nu echt? Dat zijn juist geteld de opstartkosten van een PC haha.

Groetjes en nog een prettige dag verder.

katjache

Citaat van: cubo bianco op vr 23 04 2010, 13:04:05
Beste,

10 e/uur? Meen je dat nu echt? Dat zijn juist geteld de opstartkosten van een PC haha.

Groetjes en nog een prettige dag verder.
De bovenstaande reactie van cubo bianco vind ik een beetje overtrokken Want het werk is momenteel niet voor het  oprapen.
En als u nog iemand nodig bent voor de tekeningen stuurt u mij een email via deze site en ga ik kijken wat ik voor u kan betekenen prijs komen we dan wel uit
katjache

EddyBeerke

Mijn dochter loopt momenteel een krantenwijk.
Dit levert ongeveer 8 tot 10 euro op en is daar ongeveer 1,5uur mee bezig.
Let op: dit dan voor een 14 jarige met niet al te veel verantwoording.
Dus 10 euro is echt niet veel hoor!
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

FastFiber