yoin

RiLe

Hallo,

Waarschijnlijk vergeet ik iets of doe ik iets niet goed maar ik krijg het niet voor elkaar om de tekst die ik getypt heb in me model weer te geven in een viewport.
Ik heb al gekeken of de instellingen bij de layer manager goed staan en die instellingen staan goed. Dat kan bijna ook niet anders want ik heb objecten in dezelfde layer geplaatst als die tekst. Die objecten worden dan vervolgens wel weer gegeven maar de tekst niet! Wie kan mij helpen!?

Mvg,
Rick Leliveld

Atwist

Beste RiLE,

Kun je een stuk tekening hier plaatsen( zonder gevoelige informatie), dan kunnen wij ook even kijken wat er mis is.
Atwist

AutoCad 2008.

RiLe

Geen enkel probleem!
Alleen wat willen jullie zien? Gewoon een screenshot van het programma of moet ik enkele vensters openen?

Atwist

Beste RiLe,

De tekening als bijlage zodat wij deze kunnen openen
Atwist

AutoCad 2008.

H@rm

RiLe,

Staan je annotatie schale wel goed?
Dat is ook (door mij) een veel gemaakte fout.

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

RiLe

Hierbij het bestand als bijlage!

En met die annote scale zal ik even naar kijken.. Wat is precies de veel gemaakte fout?

H@rm

Citaat van: RiLe op wo 05 08 2009, 07:58:10
Hierbij het bestand als bijlage!

En met die annote scale zal ik even naar kijken.. Wat is precies de veel gemaakte fout?

- De "CANNOSCALE" komt niet overeen met de annotativescale van jouw tekst en dan in combinatie met
- de varibele "ANNOALLVISIBLE" niet goed staat.
Citeer0= Alleen annotatieve objecten die de actieve annotatieschaal ondersteunen, worden weergegeven
1= Alle annotatieve objecten worden weergegeven
Als je idd met annotativscales werkt moet "ANNOALLVISIBLE" op 0 staan. Dan kan je 1 tekst 2 schalen geven (b.v. 1:50 + 1:20) Je maakt dan 2 viewports (1:50 + 1:20) en dan zie je de tekst 2 keer in de juiste groote. Bij wijzigingen hoef je dan maar 1 tekst aan te passen.

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

RiLe

Okey..
Alleen hoe kan ik die getallen dan omzetten zodat ze ook worden weer gegeven als ik de "annoallvisible" op 0 staat?

RiLe

Ik heb het en ik snap het!

Opgelost door de volgende handeling:
Rechtermuisknop op een getal (die niet werd weergegeven in viewport)
Properties -> Style veranderen van Annote naar Standard en vervolgens de text hoogte handmatig aanpassen!

Bedankt voor jullie hulp!
(Ik ben hier trouwens nieuw, maar het ziet er allemaal leuk en goed uit! Ik hoop dat ik ook mijn steentje kan bijdragen aan het forum!)

Met vriendelijke groet,
Rick

FastFiber