FastFiber

Autocad 2007 Mechanical Printing

Gestart door Guillaume Coigné, do 19 02 2009, 11:06:14

Vorige topic - Volgende topic

Guillaume Coigné

I'm having problems printing CAD drawings. We have drawings which contain simple drawn rectangles with text. Printing on A3 doesn't show these lines, printing on A4 does show them.
Also in the print preview these lines show correctly.
FYI: The layer which contains these lines is also set printable.

julien

Zeg guillaumeke, 't is hier in 't vlaams te doen é.  :mrgreen:

In je paper space kan je per viewport nog eens layers uitzetten. Print je telkens hetzelfde af?
Kan je anders je tekening eens uploaden of zenden?

Guillaume Coigné

Jips in't Nederlands dan.

Ja t'is ook zo als de Layers af staan.
Jammergenoeg kan ik de tekening niet doorsturen (ICT/Company policies hé). t'is wel raar dat'm op eender welke printer zo doet, waaruit volgt dat het volgens mij ook geen driver probleem kan zijn.
Instellingen van het printen kan het ook niet zijn want dan zouden de kaders op A4 formaat ook niet zichtbaar moeten zijn.

Nou moe ... We zullen overstappen naar Inventor maar niet voor die ene persoon, dus zit ik vast met dit probleem.

Joop

Gezien de "company policies"P: kun je geen test tekening maken, dus zonder "gevoelige"informatie, en deze posten?
Dan kunnen we allemaal eens kijken.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

bart

staat de viewport in het a3 kader toevallig op een laag die niet geplot word
of op de laag defpoints
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Guillaume Coigné

Dit probleem heeft zich tot nu toe blijkbaar maar 1x voorgedaan. Vanaf heden doet dit probleem zich niet meer voor. Begrijpen wie begrijpen kan.
Als het zich opnieuw voordoet zal ik een cad tekening posten met een weinig erin zodat iemand beter kan nagaan waar het probleem zich bevindt.