yoin

Gijs

Geachte beheerde, misschien eens een gedachte om uw site eens uit te breiden met andere applicaties (zoals Solid Works), gezien het feit dat er nederlandstalig niet veel te vinden is op het web.

Zelf hoef je er geen verstand van te hebben, als er maar vragen en/of opmerking geplaatst kunnen worden, zo zijn er misschien toch een heleboel mensen geholpen.

Nou, we horen en/of zien het wel.

oh ja, by the way, mischien ook eens een idee, om niet meer te laten zien wie er online is (pas als je ingelogd ben), kom je op meerdere forums tegen.

julien

Citaat van: Michel HoogwerfGeachte beheerde, misschien eens een gedachte om uw site eens uit te breiden met andere applicaties (zoals Solid Works), gezien het feit dat er nederlandstalig niet veel te vinden is op het web.

Zelf hoef je er geen verstand van te hebben, als er maar vragen en/of opmerking geplaatst kunnen worden, zo zijn er misschien toch een heleboel mensen geholpen.
Ik heb dit ook eens gedaan voor adt, maar veel leven was er niet...
Ook wil ik het forum beperken tot autocad, als ik van elk cad pakket een onderdeel moet toevoegen is het niet echt overzichtelijk meer.
Ik maak wel een uitzondering voor solid edge omdat ik hier zelf vaak mee werk.
Citaat van: Michel Hoogwerf
oh ja, by the way, mischien ook eens een idee, om niet meer te laten zien wie er online is (pas als je ingelogd ben), kom je op meerdere forums tegen.
Mag ik vragen wat hier het voordeel van is?

BTW, laat die 'geachte' maar vallen hoor.

Gijs

Dat is door het voorval van de afgelopen dagen door het spam.
Nu kan ieder wild vreemde alle email adressen bekijken en gebruiken voor dit soort ongein.
Als je eerst in moet loggen is er een afzender bekend.

Jammer van de toevoeging van SW, zal de vragen ergens anders moeten gaan stellen.

julien

Ik kan eens op zoek gaan naar een 'hack' dier ervoor zorgt dat je de gebruikerslijst en profielen enkel kan bekijken na in te loggen.
Dit bestaat idd, ik ben het ook al tegengekomen op een solid edge forum.

In afwachting kan je in je profiel aangeven dat niemand je e-mail adres mag zien.  :wink: